شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 18 May 2024

مخابرات خوزستان روی ریل توسعه؛

ارتباطات در تل گوینه بهبهان توسعه یافت

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب تجهیزات فنی و بهره برداری از سیستم انتقال نوری پر ظرفیت، ارتباطات تل گوینه بهبهان نیز توسعه یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به نیاز جامعه و لزوم توسعه شبکه ارتباطی و ارائه خدمات و سرویس‌های پیشرفته مخابراتی در سطح استان، با تلاش کارشناسان فنی حوزه شبکه مخابرات منطقه و نصب تجهیزات جدید و به روز، ارتباطات مخابراتی در تل گوینه شهرستان بهبهان توسعه و ارتقا یافت.

او با بیان اینکه با نصب تجهیزات به روز و پیشرفته سیستم انتقال، همه ترافیک از بستر رادیویی به بستر شبکه فیبر نوری انتقال یافت، افزود: با منتقل شدن همه ترافیک‌ها به بستر شبکه فیبر نوری، ضمن پایدار شدن شبکه ارتباطی، زمینه برای توسعه و ارتقای بخش‌های مختلف ارتباطات از جمله تلفن ثابت، دیتا و سایت‌های شبکه ارتباطی همراه فراهم و مهیا شد.

فلاح زاده با بیان اینکه به منظور نصب و بهره برداری از تجهیزات پیشرفته انتقال ارتباطات در تل گوینه مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده، اظهار داشت: توسعه ارتباطات در مناطق شهری و روستایی با هدف ارائه سرویس و خدمات شبکه‌ای مطلوب امری ضروری است و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در گسترش و ارائه خدمات الکترونیک بر بستر پیشران فناوری اطلاعات به عنوان زیر ساخت اصلی توسعه در همه زمینه‌ها است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of