شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 20 April 2024

وضعیت شبکه ارتباطی روستایی بخش های مرکزی، صیدون و میداود باغملک بررسی شد

مدیر مخابرات منطقه خوزستان به منظور بررسی ارتباطات روستایی بخش های مرکزی، صیدون و میدواد باغملک به همراه عبدالله ایزد پناه نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی از روستاهای شهرستان باغملک بازدیدکردند.

به گزارش پایگاه خبری رکن ۴ به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، روز سه شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹ رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان به دعوت نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای بخش های مرکزی، میداود و صیدون شهرستان باغملک ضمن بررسی وضعیت شبکه ارتباطی از طرحها و پروژه های در دست اقدام و در حال اجرا در بخش های شهرستان باغملک بازدید میدانی کردند.
در این بازدید که مدیر پشتیبانی وتدارکات و رییس مخابرات شهرستان باغملک، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیر مخابرات منطقه خوزستان را همراهی می کردند از نزدیک، مشکلات شبکه ارتباطی روستایی همراه اول این مناطق و روستاهای اطراف را مورد بررسی قرار دادند و از وضعیت پروژه ها و طرح های در دست اقدام و پیشرفت آنها به منظور توسعه شبکه ارتباطات در این مناطق، بازدید کردند.
فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شبکه ارتباطی روستایی و اقدامات انجام شده، ارائه خدمات مخابراتی به روستاییان در این شرایط که نیاز همه مردم است را از اولویت های شرکت مخابرات ایران دانست و گفت؛ در این راستا با تلاش شبانه روزی همکارانم در مخابرات منطقه به منظور بهبود کیفیت و رفع نیازهای ارتباطی روستاییان گام های موثری برداشته شد.
وی اظهار امیدواری کرد که با توسعه همه جانبه ارتباطات در سراسر میهن عزیزمان شعار “ایران هوشمند” تحقق یابد.

ابتدا از پروژه در حال اجرای سایت همراه اول میداود علیا بازدید به عمل آمد و از نزدیک پیشرفت فیزیکی این پروژه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته شد.
با راه اندازی این سایت، ضعف پوشش آنتن دهی این روستا و روستای محمد آباد و مناطق اطراف برطرف خواهد شد و مشترکان از شبکه ای با کیفیت بهره خواهند برد.
در ادامه، شبکه ارتباطی روستاهای بکونی و سوالی از توابع بخش صیدون مورد بررسی قرار گرفت که مدیر مخابرات منطقه خوزستان دستور رفع فوری مشکلات پوشش آنتن دهی به منظور ارائه شبکه ای مطلوب را صادر کرد.
همچنین شبکه ارتباطی همراه اول روستاهای بخش مرکزی شهرستان باغملک مورد بررسی قرار گرفت که مدیر مخابرات منطقه خوزستان به منظور توسعه و گسترش و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی به منظور ارائه خدمات ارتباطی مطلوب به مشترکان در این روستاها و مناطق اطراف، خواستار تسریع فرایند در نصب و راه اندازی سایت شهری منجنیق سفلی و سایت های روستایی چلچلک، هوره گلکه و پل بریده شد.
فلاح زاده در خصوص برنامه نصب و راه اندازی این سایت ها اظهار کرد؛ کلیه کارهای مقدماتی و مکان یابی آن انجام شده است و جهت نصب و راه اندازی این سایت ها، در حال فرایند انتخاب پیمانکار به منظور اجرای این پروژه ها هستیم.

ایزدپناه در این بازدید ضمن خواستار توسعه و رفع مشکلات شبکه ارتباطی حوزه انتخابیه، از اهتمام و تلاش های مدیر و همکاران مخابرات منطقه به ویژه در شهرستان باغملک در انجام پروژه ها و طرح های مخابراتی به منظور توسعه شبکه ارتباطات در شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of