دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Monday 20 May 2024

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان :

ریشه عمده تخلفات موجود در بازار عدم درج قیمت است

بیرانوندی با اشاره به تخلفات مختلف در صنوف به تخلف عدم درج قیمت اشاره نمود و گفت که ریشه عمده تخلفات موجود در بازار عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور می باشد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان ، جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی شهرستان بهبهان به ریاست مهندس زمانی اصل فرماندار شهرستان و با حضور اعضای کمیسیون در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید .
در این جلسه بیرانوندی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان، هدف برگزاری جلسات کمیسیون تعزیرات را بیان و با اشاره به موادی از قانون و آیین نامه سازمان به همکاری دستگاههای مرتبط تاکید نمود .

ایشان با ارائه آماری از پرونده های وارده در هفت ماهه اولیه سال ۹۸ از سوی دستگاهای مختلف ناظر و کاشف شهرستان بهبهان به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ، قضاوت این عملکرد را به خرد جمعی و همچنین ریاست محترم کمیسیون واگذار نمود .

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان، با اشاره به تخلفات مختلف در صنوف به تخلف عدم درج قیمت اشاره نمود و گفت که ریشه عمده تخلفات موجود در بازار عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور می باشد .

دبیر کمیسیون تعزیرات حکومتی استان در این جلسه نیز از اتاق اصناف شهرستان بهبهان خواست تا از ظرفیت های قانونی خود استفاده نموده و صنوفی که عدم درج قیمت خود را مکرر تکرار می کنند را بر اساس قانون موجود مورد برخورد قرار داده و نسبت به تعطیلی و لغو پروانه آنان اقدام نمایند .

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان در پایان با توجه به اینکه دو عنصر سرعت و دقت را لازمه کار در تعزیرات حکومتی می دانیم تصریح کرد : ادارات ما آمادگی کامل دارند تا در گشت های سیار در کنار دیگر دستگاههای ناظر و کاشف حضور داشته باشند.

در ادامه این جلسه مهندس یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان نیز با بیان این که بهبهان بعنوان شهرستان ورودی استان در جایگاه ویژه ای قرار دارد تاکید کرد تا نظارت بر صنوف و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با دقت و حساسیت بیشتر صورت پذیرد .

ایشان نیز تاکید نمودند که گشت های سیار نیز به صورت مستمر در سطح شهر برگزار و بعضا خود و دادستان نیز در این گشت ها حضور خواهیم یافت .

در ادامه جلسه اعضای کمیسیون نیز نقطه نظرات خود را در زمینه موارد مطروحه بیان داشتند .

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of