جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ Friday 29 March 2024

مهندس فیضی عنوان کرد:

تسریع روند پاسخگویی با سامانه های ارتباطی بازرسی مخابرات ایران

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه استفاده مشتریان و مخاطبان از سامانه های ارتباطی مرکزبازرسی، موجب کاهش اساسی در زمان رسیدگی به شکایات مربوط به شرکت مخابرات شده، اظهارداشت: سامانه بازرسی مخابرات با شماره ۲۰۱۹۵ و وب سایت bazresi.tci.ir آماده بررسی تمام درخواست های مشتریان و ارجاع و راهیابی آن ها به درگاه موردنظر به منظور پاسخگویی در کمترین زمان ممکن است.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس فیضی اعلام کرد: سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران با هدف تجمیع و یکپارچه سازی شکایات و به منظور برنامه ریزی و تصمیم گیری های بهتر به صورت کامل در سراسر کشور راه اندازی شده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت یا تماس با شماره گزارش‌ها و شکایات خود را در حوزه مخابرات ارسال و پیگیری کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران افزود: سامانه بازرسی شرکت مخابرات ایران با شماره ۲۰۱۹۵ آماده خدمت رسانی است و با راهیابی تلفنی مشتریان، پاسخگویی راحت تر ، رضایت مضاعف مشتریان وصرفه جویی در هزینه ها محقق می شود.

مهندس فیضی افزایش چابکی سازمان در پاسخگویی را از مزایای راه اندازی سامانه بررسی به شکایات بازرسی شرکت مخابرات ایران دانست و افزود : سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به شکایات از اهداف مهم راه اندازی این سامانه است.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران گفت: مشتریان شرکت مخابرات می توانند در صورت تماس از طریق تلفن ثابت شماره ۲۰۱۹۵ و در صورتیکه با تلفن همراه تماس می گیرند ابتدا کد استان را وارد و سپس شماره ۲۰۱۹۵ را گرفته و به مرکز بازرسی مخابرات استان مربوطه متصل وشکایات خود را مطرح واز همان طریق پیگیر شوند .

مهندس فیضی افزود: تمام شهروندان، مشتریان و مخاطبان شرکت مخابرات ایران، می توانند، مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادهای خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت های ارتباطی، دیتا و مخابرات استانی در سامانه “رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات” به نشانی bazresi.tci.ir ثبت کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه سامانه های مختلف ارتباطی و پاسخگویی مرکز بازرسی موجب موجب کاهش قابل توجه زمان رسیدگی به شکایات شده است، اظهارداشت: بر این اساس علی رغم افزایش قابل توجه موارد وصولی به بازرسی به دلیل سهولت ارتباط گیری، میانگین زمان پاسخگویی و حل مشکل موارد مربوط به بازرسی بیش از هشت برابر در یک سال گذشته کاهش یافته که موجب رضایتمندی بیشتر ذی نفعان، کارکنان و مشتریان مختلف است.

وی با بیان اینکه افزایش رسیدگی به شکایات مشتریان در سال های اخیر از دستاوردهای اساسی مرکز بازرسی بوده است، گفت:ثبت درخواست از طریق سامانه بازرسی، موجب انسجام رسیدگی به درخواست‌های مخاطبان در موارد مرتبط با مخابرات شده و علاوه بر آن، تمام کاربران با دریافت کد پیگیری خود و استفاده از آن در مراحل بعدی می‌توانند از وضعیت درخواست و ثبت مشکل خود آگاه شده و در زمان حل مشکل نیز سریعا از طریق سامانه آگاهی پیدا می‌کنند.

مهندس فیضی عنوان کرد: این مرکز، دارای پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است و بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و تحلیل‌های به عمل آمده در خصوص روند پیگیری وپاسخگویی به شکایات مشتریان از جمله در بخش‌های ستاد و مناطق، با راه اندازی این سامانه دگرگونی اساسی در نحوه پاسخگویی به مشکلات کاربران و پیگیری موارد مختلف مربوط به کارکنان و مشتریان به وجود آمده است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of