جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ Friday 17 May 2024

روابط عمومی ویترین و پیشانی سازمان است

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در نشست با پرسنل روابط عمومی ضمن تقدیر از زحمات این مجموعه بر اهمیت نقش روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان تاکید کرد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “عباس صدریانفر” با تاکید بر نقش و جایگاه روابط عمومی،اظهار داشت:بعضی وظایف تاثیر آن فقط بر مجموعه نیست و آثارش جاری و دائمی است و روابط عمومی بعنوان ویترین و پیشانی سازمان که بخش های مختلف را نمایندگی می کند،در این رسته قرار می گیرد.

صدریانفر افزود:روابط عمومی برشی از بخش های مختلف یک سازمان می باشد که باید با ابزار و ادبیات مناسب به تبیین تلاش های همکاران در بخش های مختلف بپردازد.

وی به لزوم برنامه ریزی در مجموعه روابط عمومی پرداخت و اذعان داشت:لازم است نقشه راه روابط عمومی تعریف شود و متناسب با این نقشه،برنامه های کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت تدوین گردد تا این مجموعه به بهترین شکل ممکن به رسالت خود جامه عمل بپوشاند.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به افتتاح طرح آبرسانی غدیر نیز اشاره کرد و افزود:طرح آبرسانی غدیر یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم برای پاسخ به یک مطالبه بحق مردم خوزستان پس از سالها است که لازم است تلاش های صورت گرفته شده،اهداف و فواید این طرح به درستی از سوی روابط عمومی تبیین شود تا مردم در جریان این خدمات قرار گیرند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of