جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ Friday 17 May 2024

بازدید جانشین فرمانده کل سپاه از رصدخانه آب و انرژی

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان از رصدخانه آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان بازدید کردند.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، در این بازدید، سردار فدوی ضمن تاکید بر حساسیت موضوع آب در کشور گفت: باید با انجام تکالیف و صبر، مسئله خشکسالی را مدیریت کنیم و خیلی سریع و متناسب با علم و فناوری که به طور مسلم نزد ماست تغییر روال دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: وعده خدا حق است و تخطی در آن نیست و به محض انجام تکالیفی که داریم عنایت خداوند آنچنان سریع شامل حالمان می شود که این روزهای سخت را فراموش می کنیم.

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان نیز ضمن ابراز خرسندی از تلاش های مهندسین و صاحبان دانش صنعت آب و برق گفت: خدای سبحان را شاکریم که با این تلاش ها و مجاهدت ها و علاقه ای که همه جوانان و تلاشگران عرصه خدمت دارند علیرغم فشارها و تحریم ها در بخش های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی، دسترسی به دانش روز در بخش رصد و پایش و مهار آب های روان، بهره برداری در تولید انرژی و استفاده در کشاورزی و صنعت، گام های بلندی در کشور برداشته شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان افزود: اقدام مهم دیگر صنعت آب و برق، راه اندازی سامانه رصدخانه با بروزرسانی داده های موردنیاز برای مدیریت و مهار حوادث و شرایط مختلف بحرانی است و این برای استان خوزستان بسیار مهم و حیاتی است.

در این بازدید “محمد جوانبخت ” معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، ضمن تاکید بر اهمیت رصد وپایش منابع آب گفت: داشبوردها وسامانه های مورد استفاده در رصدخانه آب وانرژی نقش بسزایی در مدیریت مخاطرات آبی نظیر سیلاب وخشکسالی دارند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of