پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

شهردار اهواز به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار عنوان کرد:

وظیفه خبرنگار همواره بیان حقایق و درج واقعیت ها ست

رضا امینی گفت: با توجه به تلاقی عاشورای حسینی (ع) و روز خبرنگار امیدواریم اصحاب رسانه با تأسی از مکتب امام حسین علیه السلام و سرلوحه قراردادن این مکتب در مسیر خود به بیان حقایق و رفع مشکلات کمک کنند.

رضا امینی ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار به اصحاب رسانه، گفت: با توجه به تلاقی عاشورای حسینی (ع) و روز خبرنگار امیدواریم اصحاب رسانه با تأسی از مکتب امام حسین علیه السلام و سرلوحه قراردادن این مکتب در مسیر خود به بیان حقایق و رفع مشکلات کمک کنند.

وی ضمن عرض تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی ادامه داد: وظیفه خبرنگار همواره بیان حقایق و درج واقعیت ها ست که این موضوع موجب شده خبرنگار رسالت مهمی بر دوش داشته باشد.

شهردار اهواز ضمن ارج نهادن به جایگاه و منزلت خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران به دلیل حساسیت شغلی که دارند چشم و چراغ جامعه هستند و همواره باید مورد تکریم قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه رسالت اصحاب رسانه روشنگری است‌، تصریح کرد: خبرنگاران باید با انتقاد سازنده هرکجا ضعف و مشکلی هست بیان کرده و در جهت رفع آن بکوشند.

وی اظهار امیدواری کرد: خبرنگاران با اهتمام در وظایف خویش در پیشبرد اهداف انسانی و اخلاقی جامعه گام های اساسی برداشته و یاری رسان مدیران باشند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of