سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ Tuesday 19 March 2024

رکورد بی‌سابقه حمل مواد اولیه فولادی در شرکت چند وجهی فولاد لجستیک

شرکت چند وجهی فولاد لجستیک رکورد بی‌سابقه حمل مواد اولیه فولادی را در چهارماه اول سال۱۴۰۰ شکست.

علی قبادی مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک در گفت‌ وگو با خبرنگار روابط عمومی، اظهار داشت: دستیابی بی‌سابقه به رکورد حمل چهار ماهه، نسب به سال‌های اخیر با همت و پشتکار کارکنان شرکت فولاد لجستیک و حمایت‌های مستمر و رهنمودهای مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان محقق شد.
وی با بیان اینکه با تلاش صورت گرفته در شرکت فولاد لجستیک از ابتدای امسال، آمار و اعداد نشان دهنده‌ی رشد ۱۵ درصدی در زمینه‌ی حمل نسبت به میانگین پنج سال گذشته در همین بازه زمانی است و توانستیم بیشترین حمل ۵ سال گذشته را داشته باشیم و میزان حمل در چهار ماه سال جاری به بیش از دو میلیون دویست هزار تن رسیده است.
وی در ادامه افزود: دستیابی به این میزان حمل نتیجه همبستگی و تکیه بر توانایی کارکنان و مدیران این شرکت بوده است.
قبادی با اشاره به محدودیت‌هایی که بدلیل قعطی برق، تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است، افزود: تلاش کردیم علیرغم وجود این محدودیت‌ها، در مسیر پیشبرد اهداف در هلدینگ فولاد خوزستان گام برداریم. خدا را شاکریم که در طلیعه‌ی سال ۱۴۰۰ که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری شده است، گام‌های استواری در راستای تحقق شعار سال برداریم.
مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک در پایان اظهار داشت: همه توانایی خود را برای افزایش میزان حمل و نقل مواد اولیه فولادی به کار می‌گیریم و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نمی‌کنیم.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of