پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان ۷۰ درصد مخابرات شهرستان دزفول

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اهدای لوحی از خانواده های شهید عبدالحسین کریم شیدا و جانبازان ۷۰ درصد مخابراتی شهرستان دزفول قدردانی و از آنان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، مسئول امور ایثارگران در این دیدار، پیام مدیر مخابرات منطقه خوزستان را به خانواده های شهید عبدالحسین کریم شیدا و همکاران جانباز ۷۰ درصد مسعود صیفی و علیرضا صبور ابلاغ کرد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این خصوص با اشاره به حضور دلاورانه و رشادت های جوانمردانه شهدا و جانبازان در ۸ سال دفاع مقدس و همت بلند آنان در اعتلا و دفاع از میهن گفت؛ آرامش و رفاه امروز خود را مرهون جانفشانی، فداکاری و ایثار والای شهدا و ایثارگران و رزمندگان اسلام هستیم و اقتدار و صلابت کشورمان مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است.

فلاح زاده با اشاره به اینکه خانواده های معزز شهدا و جانبازان مظهر صبر و استقامت هستند و با تاکید بر حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده های معظم شهدا و جانبازان گفت؛ ما نیز باید ادامه دهنده مسیر آنان باشیم و از آرمانهای شهدا و جانبازان پاسداری کنیم.

بر اساس این گزارش احمد سعیداوی مسئول امور ایثارگران با تقدیم هدیه و لوح تقدیر مدیر مخابرات منطقه خوزستان به خانواده های شهید مخابراتی عبدالحسین کریم شیدا و جانبازان ۷۰ درصد همکار آقایان مسعود صیفی و علیرضا صبور از شهرستان دزفول از آنان قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of