سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Tuesday 30 April 2024

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان:

پویش رسانه ای رزمایش بزرگ مساوات ، همدلی و کمک مومنانه آغاز شد

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت:رسانه‌ها با ایجاد شور رسانه‌ای کمک‌های مومنانه را به نمایش در آورند.

به گزارش پایگاه خبری رکن۴ سجاد بهمئی رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان، امروز ۲۹ فروردین ۹۹ از آغاز پویش رسانه‌ای رزمایش بزرگ کمک مومنانه در استان خوزستان خبر داد ،و با توجه به حضور فعال و قدرتمند رسانه ها در مقابله با بحران کرونا اظهار داشت: رسانه‌ها به طور شبانه روز در تمام عرصه ها به عنوان نیروهای خط مقدم با انعکاس اخبار زمینه های رشد،آموزش و حل مشکلات را در جامعه فراهم کردند.
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه خوزستان با بیان اینکه فعالیت شبانه روزی خبرنگاران در این بحران باعث افزایش امید و افزایش اطلاعات عمومی و بهداشتی و تسهیل در ارائه خدمات گردید، افزود : در رزمایش کمک مومنانه کمیته ای به نام (رسانه و اطلاع رسانی ) تعریف شده است که در این راستا و همچنین لبیک به فرمان رهبری معظم حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)در جهت رزمایش کمک مومنانه ، رسانه های فعال و جهادی خوزستان در پویشی شور رسانه ای را به نمایش خواهند گذاشت.
بهمئی ادامه داد : در این پویش خبرنگاران، عکاسان و سایر اصحاب رسانه با ثبت صحنه‌های ایثار، همدلی مردم و و خدمت صادقانه در رزمایش کمک مومنانه ،انعکاس این رویدادها موجب اعتمادسازی جامعه به رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری خواهند شد.
وی در ادامه تصریح کرد: رسانه‌های فعال استان خصوصا خبرنگاران جهادی از زمان شروع بحران کرونا هم پا و در کنار جهادگران درمان و نیرو های مخلص و جهادی سپاه و بسیج و دیگر فعالین در این بخش توانستند زیباترین صحنه ها را در بدترین بحران به ثبت برسانند .
رئیس سازمان بسیج رسانه متذکر شد در این بحران سوژه‌های خبری و گزارش‌های بسیار زیبایی توسط فعالین رسانه‌ای استان، با هوشمندی و دقت نظر بالا در حوزه‌های مختلف که نشان‌دهنده همدلی، اتحاد و کمک‌های مومنانه مردم خونگرم خوزستان در این بحران بود به نمایش گذاشته شد که جای تشکر و قدردانی دارد.و در آینده قدر دان زحمات همه زحمتکشان رسانه خواهیم بود.
وی در ادامه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک‌رسانی به اقشار آسیب ‌پذیر در بحران ویروس کرونا به صورت ملی در حال اجراست.
وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها با ایجاد شور رسانه‌ای کمک‌های مومنانه را به نمایش در آورند، افزود: پویش رسانه‌ای رزمایش کمک مومنانه توسط بسیجیان فعال رسانه استان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of