شنبه ۳ آذر ۱۴۰۳ Saturday 23 November 2024

در اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار ؛

فولاد خوزستان نشان طلایی گرفت

تندیس، لوح و نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار با رویکرد مشتری مداری به مدیرعامل فولاد خوزستان اعطا شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» با حضور ۵۲ گروه از صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی و اصناف کشور چهارشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. این همایش با مشارکت گروه قلم سپهر و در راستای بهره‌وری بیشتر با رضایتمندی مشتری و آزادسازی وقت رهبران و مدیران انجام شد.

در این همایش محورهای مهمی مانند ارائه و تحلیل موثرترین راهبردهای مدیریت مشتری مداری، فرآیند تغییر پذیری در تصمیمات استراتژیک و راهکارهای ارائه آن، تعریف الگوی جهانی مدیریت و ارائه اراهکارهای ارتقا، مدیریت نوین مشتری مداری و رضایت‌مندی مشتری، ضرورت توسعه فرآیند اطلاعات و ارتباطات بررسی شد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در این مراسم به برگزیدگان لوح تقدیر اهدا شد و این لوح و تقدیرنامه بر اساس بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه کیفیت، مانند رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشتریان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) به منتخبین تعلق گرفت.

گفتنی است، غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان، به نیابت از امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان لوح، نشان و تندیس یاد شده را دریافت نمود.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of