شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 18 May 2024

اهدای جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی به برنده خوزستانی طرح قرعه کشی بزرگ همراه اول

جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی برنده طرح قرعه کشی جایزه بزرگ همراه اول در مخابرات منطقه خوزستان به مشترک اهوازی اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری رکن۴ به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان طی مراسمی در روز یکشنبه دهم اسفند ماه ۱۳۹۹ با حضور مدیر مخابرات منطقه، معاونت تجاری، اداره امور مشتریان سیار و روابط عمومی جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی به مشترک برنده خوش شانس سرکار خانم ثریا رضایی اهدا شد.
رییس اداره امور مشتریان سیار در ابتدای این مراسم با اشاره به این که از ابتدای مردادماه تا پایان دی ماه سال جاری از میان هریک از مشترکان همراه اول که از طریق کد دستوری #۱۰۰* بسته اینترنت خریداری کرده بودند، در هر ماه به قید قرعه به ۲۰ مشترک، هریک به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جایزه تعلق می گیرد، گفت؛ شرکت در طرح قرعه کشی نیاز به اقدام خاصی از سوی مشترک ندارد و شماره تلفن کلیه مشترکین واجد شرایط به صورت خودکار در قرعه کشی قرار می گرفت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ضمن ابراز خوشحالی از برنده شدن مشترک خوزستانی و با اشاره به پوشش ۱۰۰ درصدی شبکه ارتباطی همراه اول در تمام شهرهای استان گفت؛ توسعه و تقویت پوشش شبکه همراه اول در استان خوزستان در حال اجراست.
فلاح زاده افزود: مخابرات منطقه خوزستان تمامی همت و تلاش خود را برای توسعه شبکه ارتباطات سیار به منظور پایداری شبکه و ارائه خدمات اینترنت پر سرعت همراه اول به مردم استان به کار بسته است ودر این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
گفتنی است سرکار خانم رضایی در سومین قرعه کشی بزرگ همراه اول برنده شده بود.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of