شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 18 May 2024

مدیر آبفای خرمشهر :

کمک سپاه برای آبرسانی روستایی قابل تقدیر است

مدیر آبفای خرمشهر گفت : در ۵ ماه گذشته کمک‌های خوبی را به شبکه آب روستایی داشتیم که انصافآ باید از کمک‌های سپاه در این خصوص تشکر کرد.

علیرضا بنیادی مدیر آبفای خرمشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه از نقش سپاه در بحث آبرسانی به روستاهای منطقه سخن گفت و اینکار سپاه را قابل تقدیر دانست.
مدیر آبفای خرمشهر ادامه داد : در ۵ ماه گذشته کمک‌های خوبی را به شبکه آب روستایی داشتیم که انصافآ باید از کمک‌های سپاه در این خصوص تشکر کرد، ما توانستیم مقدار خیلی خوبی لوله های آبرسانی را برای روستا ی مقامسیه تو‌سط سپاه جذب کنیم.
وی عنوان کرد : برای معمره صنگور نیز در حدود۱۰۰۰متر لوله گذاری انجام شد و‌ جمعآ۸۰ خانه وار از آب شرب پایدار بهره مند شدند ۰
همچنین در منطقه محرزی نهر ۸ هم مشکل آبرسانی داشتیم که ۶۰۰ متر لوله گذاری اجرا کرد یم.
ایشان افزود : برای بحث فاضلاب و انجام اساسی آن به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان نیاز است، البته نماینده شهر دنبال کار است و‌‌موافقت تخصیص این مبلغ را گرفته است، با جذب این مبلغ حدود۱۵۰ کیلومتر شبکه را باید تعمیرو تعویض کرد.
مدیر آبفای خرمشهر عنوان نمود : در مینو شهر هم حدود ۱۸ کیلو‌متر حفاری و‌ لوله گذاری انجام شد که بهره برداری خوبی صورت گرفت .سازمان در این مدت سعی بر این داشته که پمپ های خود را سالم سازی و تعمیر کند .البته تعداد ی را هم از استان آوردیم ولی بیشتر آنها را در کار گاه خود مان تعمیر و راه اندازی نمودیم که حدو‌د ۲۰ پمپ‌ را شامل می شد.
بنیاد ی خاطرنشان کرد :یکی از مواردی که به ما کمک‌ می کند دستگاه جنتکس است که بسیار گران است، به حمدا۰۰۰ دو دستگاه جذب کردیم که الان شبانه روزی کار می کنند ، و با این کار آمار مراجعات جهت رفع گرفتگی های فاضلاب خیلی کم شده است، البته فرسودگی شبکه فاضلاب شهر از دیگر معضلات می باشد که حدود۷۰./. شبکه را شامل می شود و‌ نیاز به اعتبارت زیادی می باشد.
مدیر آبفا ی خرمشهر در پایان افزود : ما علاوه بر یک بیل میکانیکی و یک دستگاه جر ثقیل توانستیم یک دستگاه کشنده دیگر را به مجموعه ماشین آ لات سازمان اضافه کنیم،برای آبهای سطحی هم نقاط بحران خیز را شناسایی کردیم و با کمک شهرداری در حال رفع مشکل هستیم ۰

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of