شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 18 May 2024

تقدیر استاندار خوزستان از اقدامات سازمان آب و برق در زمینه توسعه زیرساخت‌های گردشگری آبی

استاندار خوزستان در بازدید از پروژه شهرک گردشگری گدار بر توانمندسازی جامعه میزبان به عنوان یک اولویت در طرح‌های گردشگری آبی سازمان آب و برق خوزستان تاکید کرد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید پروژه شهرک گردشگری گدار در حاشیه سد مسجدسلیمان، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سازمان آب و برق خوزستان در زمینه توسعه زیرساخت‌های گردشگری آبی استان، اظهار داشت: احیاء مسیر آبی سدهای گدار و شهید عباسپور می بایست با توجه به بافت فرهنگی منطقه و استفاده از قابلیت‌های مردم بومی و محلی صورت پذیرد. بنابراین، توانمندسازی جامعه میزبان به عنوان یک اولویت در طرحهای گردشگری مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به تلاش مجموعه سازمان آب و برق خوزستان برای تداوم این رویه، افزود: امید است فاز اول این پروژه (شهرک گردشگری گدار) تا پایان سال جاری به مرحله بهره‌برداری برسد و اجرا و تکمیل پلاژ سدهای شهید عباسپور، مارون و آریوبرزن و احیاء مسیرهای آبی آنها نیز در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است شهرک گردشگری اقامتی گدار به وسعت ۳۷ هکتار در مجاورت سد مسجدسلیمان واقع شده است که پروژه بهسازی زیرساختهای گردشگری آن توسط سازمان آب و برق خوزستان در حال انجام است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of