شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 18 May 2024

عقد قرارداد آب گندم در شبکه های آبیاری شمال خوزستان آغاز شد

مدیر امور مشترکان شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان از آغاز عقد قرارداد آب محصول گندم در اراضی زراعی منطقه شمال خوزستان خبر داد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب وبرق خوزستان،محمدرضاسپهری گفت: علاوه بر گندم، تعرفه آب بهای جو وکشت های زیر پلاستیکی نیز از سوی سازمان آب وبرق خوزستان ابلاغ شده است و کشاورزان می توانند جهت عقد قرارداد تامین آب محصول خود هم اکنون با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اقدام کنند.

سپهری با اشاره به ادامه عقد قرارداد سایر محصولات زمستانه و پاییزه افزود: از ابتدای شهریورماه سال جاری تاکنون عقد قرارداد آب بیش از ۱۸ هزار و۷۵۲ هکتار از اراضی کشاورزی تحت پوشش شبکه های آبیاری شمال خوزستان در امور مشترکین شرکت به ثبت رسیده است.

در منطقه شمال خوزستان در فصل زمستان و پاییز انواع محصولات زراعی با بهره گیری از کانال های مدرن آبیاری کشت می شود که در این میان سطح زیر کشت گندم،کلزا، صیفی جات، سبزیجات و چغندر قند قابل توجه است.

شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان با بیش از ۱۸ هزار مشترک مدیریت تامین و توزیع آب در زمین های کشاورزی محدوده شبکه های آبیاری دز وکرخه شمالی را برعهده دارد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of