یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ Sunday 5 May 2024

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مارون عنوان کرد؛

تمدید مهلت عقد قرارداد کشت تابستانه در شبکه آبیاری مارون

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون از تمدید زمان عقد قرارداد محصولات تابستانه و جلوگیری از اعمال جرایم آب بهای کشت های بدون عقد قرارداد تا ۱۵مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رکن۴ به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “علیرضا نیکزاد ” با اشاره به اتمام مهلت قانونی عقد قرارداد برداشت آب کشت های تابستانه گفت: بمنظور جلوگیری از اعمال جرایم آب بهای کشت های بدون عقد قرارداد و فاقد تخصیص ، مهلت عقد قرارداد کشت تابستانه در این حوضه تمدید شد.

وی تصریح کرد: مشترکان می توانند با در دست داشتن معرفی نامه از سوی اداره جهاد کشاورزی شهرستان های بهبهان، رامهرمز، امیدیه و آغاجری فقط تا تاریخ ۱۵مهرماه جاری جهت انعقاد قرارداد کشت تابستانه به امورمشترکان شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون اقدام نمایند . لازم به ذکر است پس از انقضای تاریخ ذکرشده از انعقاد هرگونه قرارداد تابستانه با مشترکین ممانعت به عمل خواهد آمد.

شرکت بهره برداری از سد ، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون در شبکه های تحت پوشش خود شامل حوضه بهبهان، بنه باشت، جایزان و فجر، بیش از ۵ هزار مشترک دارد که در هر فصل زراعی با شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری مارون قرارداد برداشت آب منعقد می نمایند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of