جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ Friday 19 April 2024

در سطح شهر اهواز ؛

اولین آژانس خدمات حمل پسماندهای ساختمانی جزء راه اندازی شد

معاون خدمات شهری گفت: شهروندان که قصد تخریب، ساخت و بهسازی ساختمان خود را دارند برای جلوگیری از عدم تخلیه پسماندهای ساختمانی در معابر و سطح شهر از دستگاه ها و مخازن پسماند ساختمانی سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری رکن۴ آیین بهره برداری از طرح مکانیزه آژانس خدمات حمل پسماندهای ساختمانی جزء شهر اهواز با حضور مرادحسینی معاون خدمات شهری، معینی زاده معاون فنی عمرانی و مدیرعامل خدمات موتوری شهرداری اهواز به همراهی محسن موسوی زاده رئیس کمیسیون محیط زیست، رحیم کعب عمیر رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و ناصر موسوی نژاد اعضای شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در این آیین گفت: سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز در چند ماه گذشته ساماندهی ماشین های حمل نخاله را شروع کرده است که خوشبختانه کلیه خودروهای فاقد جی پی اس ساماندهی و تجهیز شدند و امکان رصد آنها فراهم شده است.
مراد حسینی افزود: در راستای ساماندهی نخاله های ساختمانی، ۸ دستگاه اسکیپ لودر و چهل مخزن به ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز ملحق شد و امیدواریم بزودی با طرح های پوششی و اضاف کردن مخازن در مناطق دیگر نخاله ی جزء در سطح شهر مشاهده نشود.
معاون خدمات شهری تصریح کرد: شهروندان که قصد تخریب، ساخت و بهسازی ساختمان خود را دارند برای جلوگیری از عدم تخلیه پسماندهای ساختمانی در معابر و سطح شهر از دستگاه ها و مخازن پسماند ساختمانی سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز استفاده کنند.

در ادامه این آیین محسن موسوی زاده عضو شورای اسلامی شهر اهواز ضمن گرامیداشت روز بصیرت، تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم ها، استفاده از امکانات موجود و تعمیر و بازسازی دستگاه ها در سازمان ها بهترین راهکار برای پیشبرد اهداف و خدمت رسانی به شهروندان است که چندی پیش این مهم بوسیله سازمان اتوبوسرانی و آتش نشانی آغاز و امروز هم توسط خدمات موتوری استمرار یافت و اجرایی شد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: پروژه های عمرانی سالهای گذشته و جدید در سطح شهر اهواز در حال تکمیل و اجرا هستند و در کنار این اقدامات اجرای پروژه های جدیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی برنامه ریزی شده است.

گفتنی است ٨ دستگاه اسکیپ لودر در محل های مشخص شده در سطح شهر اهواز برای حمل پسماندهای ساختمانی جزء مستقر شدند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of