شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 18 May 2024

گشت‌ نظارتی ویژه شب یلدا در خوزستان فعال شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان با تاکید بر توجه مردم به پرهیز از هرگونه دورهمی یلدایی گفت: گشت‌های نظارتی ویژه شب یلدا فعالیت خود را در خوزستان آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری رکن۴ به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی نعمت اله بیرانوندی سه شنبه افزود: طرح نظارت گشت‌های سیار ویژه شب یلدا با حضور بازرسان دستگاه‌های ناظر به صورت ۲۴ ساعت تا شب یلدا ادامه دارد و در راستای اجرای این طرح با واحدهای صنفی متخلف برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان تصریح کرد: بازرسان این گشت‌های نظارتی به همه واحدهای صنفی از جمله واحدهای فروش میوه ، آجیل و قنادی‌ به صورت سر زده سرکشی می‌ کنند.

بیرانوندی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح گشت نظارت ویژه شب یلدا ، واحدهای صنفی متخلف به اشد مجازات از سوی شعب تعزیرات حکومتی محکوم می شوند.

شیوع ویروس کرونا که جهان را درگیر خود کرده، باعث محدودیت در اجتماعات و برنامه های مردمی شده است و اغلب آئین ها به صورت مجازی برگزار می شوند.

ستاد ملی مقابله با کرونا با اعلام نگرانی در مورد شب‌نشینی شب یلدا پیشنهاد داده در ۲ روز آخر ماه آذر برنامه منع تردد و کاهش فعالیت اصناف از ساعت ۶ بعد از ظهر اجرا شود.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of