شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 18 May 2024

پس از ۱۶ سال؛

طرح افزایش درآمد سازمان آتش نشانی اهواز تصویب شد

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز از تصویب طرح افزایش درآمد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز پس از ۱۶ سال ثابت بودن، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رکن۴ به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ظهر سه شنبه ۱۸ آذر ماه سال جاری، قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با حضور در صحن جلسات شورای اسلامی کلانشهر اهواز توضیحات نهایی در خصوص علت افزایش درآمد این سازمان را ارائه داد.

در این جلسه که جمعی از مدیران سازمان نیز حضور داشتند، توضیحاتی در خصوص قیمت های پیشنهادی و دلایل این افزایش ارائه شد که در نهایت با رای گیری اعضای شورای کلانشهر اهواز با تایید و تصویب این جلسه رسید.

قنبری رییس سازمان آتش نشانی اهواز در خصوص تصویب این طرح اذعان داشت: قیمت مصوبه خدمات آتش نشانی اهواز از سال ۸۳ تا کنون تغییری نداشت.

وی اضافه کرد: این تغییر می بایست در چند سال گذشته متناسب با رشد قیمت ها افزایش پیدا می کرد که متاسفانه این مهم حاصل نشد اما اکنون با پیگیری های حاصل شده و همکاری شورای اسلامی کلانشهر اهواز، این طرح به تایید نهایی رسید.

در پایان این جلسه سنواتی ریاست شورای کلانشهر اهـواز به نمایندگی از اعضای شورا از زحمات و تلاش های شبانه روزی سازمان آتش نشانی در حوادث اخیر و به ویژه در جریان آبگرفتگی ها تجلیل و تشکر ویژه بجا آورد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of