شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 20 April 2024

پاسخگویی مدیر مخابرات منطقه خوزستان از سامانه سامد

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری، از طریق سامانه سامد به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات و سوالات مردم شریف استان بود.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان رحیم فلاح زاده مدیر منطقه در روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه ۱۳۹۹ با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری از طریق سامانه ۱۱۱ سامد به صورت تلفنی پاسخگوی مطالبات مردمی بود و دستورات لازم جهت بررسی و رفع مشکلات آنان در حوزه مخابراتی و ارتباطی را صادر کرد.
فلاح زاده در حاشیه این برنامه گفت؛ مشترکان می توانند مشکلات ودر خواست های خود را از طریق سامانه های رایگان مخابراتی از قبیل ۲۰۱۱۷( رفع خرابی تلفن ثابت )، ۲۰۲۰ ( پشتیبانی، فروش و خدمات پس از فروش اینترنت خانگی) و ۹۹۹۰ (پاسخگویی تلفن همراه اول) و۲۰۰۰( دریافت و پرداخت قبوض تلفن ثابت و همراه و وصل آنی بعد از پرداخت قبض) و ۱۱۸ ( پاسخگویی اطلاعات تلفنی) پیگیری و همکاران در کمترین زمان ممکن نسبت به درخواست های و مطالبات آنها اقدام می کنند.
گفتنی است سامانه سامد ۱۱۱ فعالیت همه جانبه دارد و مدیران استانی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری به صورت تخصصی به درخواست های مختلف مردم پاسخ می دهند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of