شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 20 April 2024

رئیس سازمان صمت خوزستان

مردم خودشان به فکر سلامتی خود باشند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه از مردم درخواست داریم تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و خودشان به فکر سلامتی خود باشند، گفت: به اصنافی که موارد و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند تذکر داده می شود و دیگر کمتر نسبت به پلمب آن ها اقدام می شود.

امیرحسین نظری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت نظارت بر واحدهای صنفی در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار کرد: روزانه واحدهای صنفی در سطح استان بازرسی می شوند و در زمینه رعایت موارد بهداشتی و همچنین بازگشایی واحدهای غیرضروری تذکرهای لازم به این واحدها داده می شود.

وی افزود: از زمان شیوع کرونا بیش از ۲ ماه بسیاری از اصناف تعطیل بودند و این مساله باعث شرایط دشواری برای آن ها شده است. تعطیلی این اصناف باعث کنترل شیوع این ویروس شد اما با بازگشایی مجدد آن ها شرایط به شکلی شد که مجددا شاهد افزایش شیوع این ویروس در استان هستیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی برخی از اصناف و همچنین مردم باعث اوج گیری آمار ابتلایان به کرونا شد و از این رو مجددا دستور داده شد تا اصناف غیر ضروری فعالیت نداشته باشند.

نظری با اشاره به بحث پلمب اصناف در خصوص رعایت نکردن موارد بهداشتی عنوان کرد: در این زمینه به اصنافی که موارد اعلام شده و همچنین پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند تذکر داده می شود و دیگر کمتر نسبت به پلمب آن ها اقدام می شود. در حال حاضر برخوردها بیشتر به صورت تذکری است و به تعداد واحدهای پلمب شده استان اضافه نشده است.

وی ادامه داد: از مردم درخواست داریم تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و خودشان به فکر سلامتی خود باشند. در این زمینه برخی از اصناف نیز موارد بهداشتی را به خوبی رعایت کرده اند و باید از آن ها تشکر کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خاطرنشان کرد: متاسفانه با توجه به اینکه هزینه های تامین مواد بهداشتی و ماسک و دستکش برای برخی از واحدهای صنفی بالا است آن ها نسبت به رعایت این موارد اقدام نمی کنند که البته در این راستا به آن ها تذکرات لازم داده می شود.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of