یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ Sunday 19 May 2024

مخابرات خوزستان همراه همیشگی مشترکان در روزهای کرونایی

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و لزوم ماندن در خانه و نیاز شهروندان به انجام کارهای خود بصورت غیر حضوری، تلاش کردیم با ارائه خدمات ارتباطی مطلوب همراه مشترکان باشیم.

بهره مندی از اینترنت پرسرعت ، برای انجام فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی، ارتباطات تصویری و…نیاز به بستری دارد که با همکاری و تلاش مخابرات فراهم می‌گردد.

باتوجه به شرایط فعلی و لزوم ماندن خانواده‌ها در خانه، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، بحث آموزش و تعطیلی برخی سازمان‌ها و شرکت‌ها و دورکاری کارمندان ،بسیاری از کارها بر بستر اینترنت انجام می‌ شود ، این امر باعث افزایش ترافیک استفاده مشترکان Adsl شده است.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اینکه میزان مصرف اینترنت در روز‌های شیوع ویروس کرونا نسبت به روز‌های عادی افزایش داشته است، گفت: پیش بینی می‌شود که میزان مصرف اینترنت در این روز‌ها و روز‌های تعطیلات عید نوروز ۱۳۹۹ با توجه به کاهش سفر‌های نوروزی و ماندن بیش‌تر افراد در خانه افزایش چشمگیری خواهد داشت.

او افزود: لذا به منظور پاسخگویی به نیاز‌های مشترکان و ارائه خدمات دیتای مطلوب به مشتریان، پرسنل تلاشگر مخابرات منطقه خوزستان در خط مقدم پایداری ارتباطات در کنترل شیوع ویروس کرونا قرار دارند و در این مدتی که ویروس کرونا میهمان ناخوانده استان ما شده، فعالیت‌های مخابرات استان در حفظ و توسعه شبکه ارتباطات متوقف نشده است.

فلاح زاده بیان کرد: تیم‌های فنی و کارشناسان و متخصصان مخابرات استان با تلاش مستمر و بی وقفه نسبت به افزایش پهنای باند مصرفی مشترکین ADSL مخابراتی از ۲۰ به ۳۰ گیگ ارتقا و یک بسته ١٠٠ گیگی رایگان به این عزیزان اختصاص دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: کلیه ارتباطات شبکه از طریق مانیتورینگ بطور ۲۴ ساعته و شیفتی با تلاش کارشناسان حوزه شبکه رصد و پایش می‌شود که در این رابطه، بعضی از شهرستان‌هایی که ترافیک اینترنت داشتند، پهنای باند این شهرستان‌ها را افزایش دادیم، همچنین نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی به ارتباطات فیبر نوری فراهم و پهنای باند مورد نیاز تأمین گردید.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان یکی دیگر از اقدامات مخابرات منطقه را افزایش ظرفیت در سیستم‌های شبکه انتقال عنوان و تصریح کرد: با رفع محدودیت پهنای باند دیگر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت خانگی به مشترکان، نسبت به افزایش پهنای باند این شرکت‌ها اقدام گردید.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of