جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ Friday 3 May 2024

با حضور استاندار خوزستان؛

مرکز کنترل ترافیک غرب شهرداری اهواز به بهره برداری رسید

مرکز کنترل ترافیک غرب شهرداری اهواز با حضور استاندار خوزستان، شهردار اهواز، اعضای شورای شهر و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت شهرداری اهواز، شامگاه چهارشنبه ٢٣ بهمن ماه، مرکز کنترل ترافیک غرب شهرداری اهواز با حضور استاندار خوزستان، شهردار اهواز، اعضای شورای شهر و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز به بهره برداری رسید.

غلامرضا شریعتی در این آیین اظهار کرد: این مرکز کنترل ترافیک با همت شورای شهر و شهرداری اهواز راه‌اندازی شد که اقدام مؤثری در جهت بهبود حمل و نقل شهری و ترافیک اهواز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این مرکز یکی از لوازم کار کلان شهر اهواز است، افزود: تا کنون شرایط کنترل ترافیک مناسب شهر اهواز نبوده و با راه اندازی این‌ مرکز امیدواریم مدیریت برای مباحث شهری و کارهای عمرانی و مسائل شهری بهتر و هوشمندانه تر باشد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امیدواریم برای پیش برد امور و توسعه شهر خصوصا در حوزه حمل و نقل کارهای زیرساختی انجام شود.

در ادامه، شاعری شهردار اهواز نیز بیان کرد: مرکز کنترل ترافیکی که پیش از افتتاح این مرکز وجود داشت، به لحاظ ایمنی، ساختار و امکانات مناسب نبود.

شاعری با بیان اینکه در تلاش هستیم دو مرکز یکی در شرق و دیگری در غرب اهواز برای کنترل ترافیک داشته باشیم، عنوان کرد: باید به سمت توسعه زیرساخت ها و هوشمند سازی مدیریت حمل و نقل گام‌ برداریم.

شهردار اهواز، افزایش دوربین ها، گسترش شبکه فیبر نوری را از دیگر اقدامات آتی شهرداری اهواز خواند و تاکید کرد: موضوع حمل و نقل به عنوان یکی از موضوعات مهم در زیست شهری در اولویت شهرداری قرار دارد و همه این اقدامات در جهت بهبود عبور مرور، کاهش و روان سازی ترافیک و سهولت رفت و آمد مردم است.

شاعری پیش از این گفته بود که مرکز کنترل ترافیک را برای اولین بار در اهواز و در راستای کنترل تردد وسائل نقلیه در معابر شهری راه اندازی خواهد کرد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of