جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ Friday 17 May 2024

به منظور تسهيل در ارائه خدمات به شهروندان؛

غرفه مخابرات منطقه خوزستان در نمایشگاه دائمی اهواز برپا شد

به منظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، غرفه دائمی همراه اول مخابرات منطقه خوزستان در نمایشگاه بین المللی اهواز برپاشد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان به منظور تکریم شهروندان و تسهیل در ارائه خدمات به مشترکان، غرفه نمایشگاه مخابرات منطقه خوزستان همزمان با چهاردهمین نمایشگاه کتاب و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در محل نمایشگاه دائمی خوزستان برپاشد.

براساس این گزارش در این غرفه خدماتی ازقبیل ثبت نام سیم کارت اعتباری رایگان همراه اول، تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، ثبت نام سیم کارت رایگان دانشجویی، سیم کارت رایگان ویژه کودک و نوجوان، سیم کارت ویژه جوانان با ۵۰ درصد تخفیف و هدیه اینترنت و مکالمه رایگان و تعویض سیم کارت قدیمی به Usim نسل ۴ و هدیه ۱۵ تا ۲۰ گیگا بایت اینترنت پرسرعت ارائه میگردد.
غرفه مخابرات بعداز ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از تاریخ ۳۰ دی ماه لغایت ۵ بهمن ماه سالجاری به منظور ارائه خدمات دائر است.

خانواده ها برای دریافت سیم کارت کودک و نوجوان خود با دردست داشتن اصل شناسنامه فرزندخود و کارت ملی هوشمند یکی از والدین اقدام نمایند و دانشجویان نیز با ارائه کارت دانشجویی و کارت ملی هوشمند سیم کارت دانشجویی با خدمات ویژه دریافت نمایند همچنین همشهریان می توانند با در دست داشتن اصل کارت ملی هوشمند خود از دیگر خدمات رایگان غرفه مخابرات منطقه خوزستان بهره مند شوند.

گفتنی است غرفه مخابرات منطقه خوزستان بصورت دائمی و همزمان با چهاردهمین نمایشگاه کتاب و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در نمایشگاه دائمی استان خوزستان برقرار می باشد.
استان خوزستان بیش از ۴ میلیون و پانصد هزار مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول دارد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of