جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ Friday 17 May 2024

با حضور استاندار خوزستان ؛

پست و خط برق آنزان ایذه افتتاح شد

فاز اول پست ۱۳۲.۳۳ کیلوولت آنزان و خط ۱۳۲ کیلوولت میانگران-آنزان در شهرک صنعتی ایذه، با حضور استاندار خوزستان افتتاح شد.

فاز اول پست ۱۳۲.۳۳ کیلوولت آنزان و خط ۱۳۲ کیلوولت میانگران- آنزان روز گذشته، ۲۷ دی‌ماه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در شهرک صنعتی ایذه به بهره‌برداری رسید.

فاز اول پست آنزان ۳۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد و طرح توسعه آن نیز به ظرفیت ۱۰۰ مگاولت آمپر در دست اقدام است؛ این پروژه با هدف ایجاد ظرفیت جدید و افزایش ضریب اطمینان و پایداری و توسعه شبکه برق جهت مشترکین خانگی و صنعتی منطقه ایذه و دهدز، افزایش ظرفیت پست و کاهش بارگیری ترانس پست‌های مجاور و بهبود وضعیت ولتاژ منطقه و کاهش خاموشی‌ها اجرا شده است.

به گزارش ایسنا، پروژه خط میانگران- آنزان نیز به طول ۲۰ کیلومتر به صورت دو مداره تک‌ سیمه به تعداد ۶۲ دستگاه دکل فلزی احداث شده و هدف از اجرای این پروژه تامین برق مطمئن و پایدار در نواحی تحت پوشش، افزایش پایداری و ضریب اطمینان شبکه و کاهش محدودیت در شبکه فوق توزیع بوده است.

مجموع سرمایه‌گذاری این دو پروژه ۴۵۰ میلیارد ریال بوده که ارزش سرمایه‌گذاری فاز اول پست ۱۵۰ میلیارد ریال و خط به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن مسیر ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of