یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ Sunday 19 May 2024

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرک ملی حفاری ایران :

با اختصاص دو دستگاه حفاری دیگر اجرای پروژه حفاری ۶+۸ چاه اکتشافی شتاب می گیرد

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با اختصاص دو دستگاه حفاری دیگر به پروژه حفاری ۶+۸ چاه اکتشافی و افزایش شمار دستگاه ها به ۶ دکل، در اجرای این پروژه شتاب بخشی خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شرک ملی حفاری ایران بابک زنگنه روز دوشنبه ( ۲۴ آذرماه ) در بازدید […]

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با اختصاص دو دستگاه حفاری دیگر به پروژه حفاری ۶+۸ چاه اکتشافی و افزایش شمار دستگاه ها به ۶ دکل، در اجرای این پروژه شتاب بخشی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرک ملی حفاری ایران بابک زنگنه روز دوشنبه ( ۲۴ آذرماه ) در بازدید از یازدهمین و هفدهمین نمایشگاه مشترک ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان در اهواز در محل غرفه اختصاصی این شرکت، افزود: برای اجرای پروژه پیش گفته پیش از این ۴ دستگاه حفاری شامل ۳۲، ۳۳ ، ۷۴ و ۸۹ در موقعیت های تعیین شده از سوی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران استقرار یافته بود.

وی اظهار کرد: با هماهنگی و توافق میان این شرکت و مدیریت اکتشاف با هدف شتاب بخشیدن در اجرا و اتمام پرروژه دستگاه های حفاری ۳۱ و ۴۰ فتح ناوگان شرکت نیز برای پیوستن به ۴ دکل پیشین کاندید و مراحل انتقال آنها به مناطق مورد نظر کارفرما در دست اقدام است.

زنگنه گفت: شرکت ملی حفاری ایران تا کنون حفاری ۱۳۸حلقه چاه های اکتشافی در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور را در کارنامه دارد و در نتیجه همکاری مستمر آن با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران کشف بیش از ۱۵ مخزن نفتی و گازی قطعیت یافته است.

گفتنی است: نتایج حاصل از همکاری میان شرکت ملی حفاری و مدیریت اکتشاف در پنج سال اخیر منتج به کشف میدان گازی ارم در استان فارس با به کارگیری دستگاه حفاری ۳۳ فتح و کشف میدان نفتی نام آوران در مناطق نفتخیز جنوب در استان خوزستان با کاربست سه دستگاه حفاری این شرکت گردید.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of