دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ Monday 6 May 2024

آیین بزرگداشت جانباز شهید محمد جوادی

آیین بزرگداشت جانباز شهید محمد جوادی از کارکنان مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران با حضور معاونان مدیرعامل، مدیران و کارکنان این شرکت در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این آیین که روز سه شنبه (۲۱ آبان ماه) در نمازخانه ساختمان مرکزی شرکت برگزار گردید، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت – جنوب)، جمعی از همرزمان و خانواده معزز شهید حضور داشتند.

در این آیین مسئول قرارگاه فرهنگی وزارت نفت در جنوب در سخنانی با اشاره به حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: جانباز شهید محمد جوادی یکی از دلاورمردان دفاع و اسوه مقاومت بود که در سال ۱۳۶۳ در راه دفاع از ارزش های والای انقلاب و میهن اسلامی به درجه جانبازی نایل آمد.

حجت الاسلام دکتر رضا حیدری ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: انتقال خاطرات و جانفشانی ها، ایمان قوی و اخلاق حسنه رزمندگان به نسل جوان، موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

وی در ادامه با تبریک هفته وحدت و ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) درباره شخصیت و فضائل اخلاقی نبی مکرم‌اسلام به تفصیل مطالبی بیان داشت.

حجت الاسلام حیدری ضمن تشکر و قدردانی از بخش های فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج، امور ایثارگران و روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، گفت: این شرکت در زمینه برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در مناسب های مختلف از شمار شرکت های مطرح در سطح صنعت نفت به شمار می آید.

در این آیین یکی از مداحان اهل بیت به قرائت قرآن و نوحه خوانی پرداخت.

جانباز شهید محمد جوادی در سال ١٣۴۵ در شهرستان هفتکل در استان خوزستان متولد شد، سال ١٣۶٣در جبهه های نبرد با دشمن بعثی به درجه جانبازی ۷۰ درصد نایل و در سال ۱۳۶۶ در شرکت ملی حفاری ایران استخدام و مشغول به کار شد.

از این شهید بزرگوار که پس از تحمل ٣۵ سال درد و سختی به همرزمان شهیدش پیوست دو فرزندپسر و دختر به یادگار مانده است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of