دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ Monday 6 May 2024

کسب مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات انرژی و محیط زیست در کره جنوبی BIXPO 2019

یکی از کارشناسان ارشد شرکت ملی حفاری ایران برای دومین سال پیاپی موفق به کسب مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات در حوزه انرژی و محیط زیست در کشور کره جنوبی ((BIXPO 2019 شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران عبداله سعیدی اصل کارشناس ارشد بازرسی فنی ساخت مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت درباره این موفقیت خود توضیح داد: به دنبال دعوت شرکت کپکو کره جنوبی در این دوره از مسابقات که از سیزدهم تا هیجدهم آبان ماه امسال در سئول پایتخت آن کشور برگزار گردید، حضور یافت.

وی گفت: در این رقابت ها یک هزار و ۳۰۰ طرح از سراسر جهان پذیرش شده بود که در نهایت ۱۶۰ طرح انتخاب و پس از ارزیابی داوران، تعدادی از شرکت کنندگان کشورهای مختلف از جمله ایران موفق به دریافت مدال شدند.

سعیدی اصل افزود: رتبه نخست و مدال طلای این مسابقات بین المللی به لحاظ ارایه طرح « حذف ارتباط کوپلینگ مکانیکی و جایگزینی سیستم کوپلینگ هیدرولیکی در زیر دریایی ها تا عمق حداکثر یکصد متر» به وی تعلق گرفت.

این جوان مخترع که عضو بنیاد ملی نخبگان کشور می باشد، پیش از این نیز با ارایه طرح « ارتقاء کیفی توربین های بادی» مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات BIXPO 2018 در کره جنوبی را کسب کرده بود.

سعیدی اصل از حمایت ها و مساعدت های مدیریت ارشد شرکت در ایجاد فرصت برای پرورش استعداد و نبوغ کارکنان جوان که در زمینه ابداعات و اختراعات موفقیت های قابل توجهی داشته اند، قدردانی کرد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of