شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 18 May 2024

جهت بررسی وضعیت شبکه مخابراتی ؛

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از مرکز تلفن ثابت امام (ره)اهوازبازدید کرد

مدیر مخابرات منطقه خوزستان جهت بررسی وضعیت شبکه مخابراتی در مرکز شهر اهواز، از مرکز تلفن ثابت امام خمینی (ره) و تجهیزات مخابراتی نصب شده جهت اصلاح وضعیت شبکه هوایی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان در روز دوشنبه ۶ مهرماه ۱۳۹۸ رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان به اتفاق مدیر مخابرات مرکز استان به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته برای بهبود وضعیت شبکه هوایی تلفن از بخشهای فنی مرکز تلفن ثابت امام خمینی (ره) اهواز بازدید نمودند.

فلاح زاده پس از بازدید از مرکز، به اتفاق مدیر مخابرات اهواز و رییس مرکز تلفن امام (ره)، جهت بررسی اقدامات انجام شده برای بهبود و بهینه سازی خرابی های شبکه هوایی ناشی از سرقت های مکرر و … که باعث مختل شدن ارتباط مشترکان شده بود، از منصوبات جدید شبکه هوایی از جمله پست ها، کله پست ها و نحوه سیم کشی و….مرکز شهر اهواز به ویژه خیابان های سلمان فارسی، امام خمینی و منطقه نادری بازدید میدانی به عمل آوردند.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان ضمن تشکر از اقدامات صورت پذیرفته و تلاش همکاران جهت اصلاح و بهینه سازی شبکه، در خصوص بهبود وضعیت شبکه هوایی به روشهای مختلف و استفاده از روشهای جایگزین در مسیرهای پرخطر به منظور جلوگیری از خرابی مجدد ناشی از سرقت تجهیزات مخابراتی دستورات لازم را صادر نمود.

گفتنی است مرکز تلفن امام خمینی (ر ه ) در مرکز شهر اهواز واقع است و بیش از ۴۵ هزار تلفن ثابت منصوبه دارد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of