شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 27 April 2024

برای اولین بار در تاریخ فوتسال کارگری؛

خوزستان با درخشش نیشکر امیرکبیر قهرمان کشور شد

تیم فوتسال کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر با شکست حریفان برای نخستین‌بار عنوان قهرمانی فوتسال لیگ کارگری کشور را برای خوزستان به ارمغان آورد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مسابقات قهرمانی فوتسال کارگری کشور با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه در بندر انزلی برگزار شد.

تیم فوتسال کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر به عنوان نماینده استان خوزستان در این دوره از مسابقات حضور داشت که در گروه B با تیم‌های پالایش نفت اصفهان،قندپیرانشهر آذربایجان غربی و ژناتورمبنا پارس البرز به رقابت پرداخت.

نماینده خوزستان در یک چهارم نهایی نیز یک بر صفر برابر تیم شهرداری مشهد به برتری رسید و راهی نیمه هایی شد؛ در این مرحله نیز موفق شد با حساب ۵ بر یک مقابل تیم سپید ماکیان گیلان به برتری برسد و فینالیست شود.

این تیم خوزستانی در فینال برابر تیم ایران خودرو دیزل تهران قرار گرفت و با حساب ۵ بر یک به برتری رسید و قهرمان شد. خوزستان برای اولین بار در تاریخ ورزش کارگری استان موفق به کسب این عنوان شده است؛ نمایندگان‌ استان های تهران و گیلان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

سید حسام الدین مرتضوی، فائز شبیب اصل، فارس ضیاغم، فرید نمازی، هومن یعقوبی، روح الله قنبری، حسین فهیمی، پدرام محمدی، ولید صباحی پور، مهدی مشیلی، محمدعلی حمیدی، صادق دلپسند، علی عامری، عارف آلبوخنفر و رضا هاشمی با سرمربیگری محمد امین طرفیان و سرپرستی امین بویر احمدی به عنوان اعضای تیم فوتسال کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

چندی پیش نیز تیم والیبال این واحد نیشکری قهرمان مسابقات والیبال لیگ دسته یک کارگری کشور شد و جواز حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال کارگری را به‌دست آورد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of