دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ Monday 29 April 2024

تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی شکرستان

بنابر اعلام دبیرخانه سومین جشنواره ملی شکرستان، با توجه به استقبال خبرنگاران، عکاسان و اهالی هنر، مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های قاب سبز، شهد رسانه و جشنواره ادبی شکرستان، تا ۱۵ آبان ماه تمدید شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، بنابر اعلام دبیرخانه سومین جشنواره ملی شکرستان، با توجه به استقبال خبرنگاران، عکاسان و اهالی هنر، مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های قاب سبز، شهد رسانه و جشنواره ادبی شکرستان، تا ۱۵ آبان ماه تمدید شد.

بر اساس این گزارش، سومین جشنواره ملی شکرستان همزمان با سی و سومین سال تأسیس شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در هفته پایانی آبان ماه برگزار می‌شود.

جشنواره مطبوعاتی شهد رسانه یکی از رقابتی‌ترین جشنواره‌های مطبوعاتی استان خوزستان است و اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در محورهای فراخوان، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

همچنین، برای اولین بار جشنواره ادبی شکرستان در سه محور شعر، داستان و ادبیات کودک و نوجوان با موضوع نی، نیشکر و خوزستان شکّرین برگزار می‌شود و محفل ادبی شاعران و نویسندگان سراسر کشور با رویش این جشنواره، شیرین خواهد شد.

سومین جشنواره عکاسی قابِ سبز نیز طبق فراخوان منتشر شده، در سه محور طبیعت و حیات در نیشکر، گردشگری نیشکر و صنعت و کشاورزی برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند تا ۱۵ آبان ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of