جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ Friday 19 April 2024

شهردار اهواز در آیین بهره برداری از سلول شماره دو دفع پسماند:

رسالت اصلی شهرداری رسیدگی به مسائل زیست محیطی است

شهردار اهواز با اشاره به سلول شماره دو دفع پسماند، تاکید کرد: باید با استفاده از فناوری و تکنولوژی های جدید در کشور و حتی فراتر از آن بتوانیم با اعتبارات لازم به صورت مکانیزه شرایطی را فراهم آوریم که سلامت شهروندان و محیط زیست به خطر نیفتد.

رضا امینی امروز سه شنبه پانزدهم شهریور ماه در آیین بهره برداری و افتتاحیه بهره برداری سلول دوم دفع پسماند، اظهار کرد: در هفته شانزدهم بهره برداری از طرحها و پروژه های عمرانی شهرداری اهواز موفق شدیم دومین سلول دفن زباله را در سایت صفیره به بهره بردای برسانیم.

وی افزود: این سلول در ابعاد ۳۴۰ در ۱۸۰ با عمق چهار متر طراحی و احداث شد و از سال ۹۵ آغاز و متوقف شده بود اما در سال ۱۴۰۰ با شروع فعالیت دوره ششم شورای شهر و مدیریت شهری تلاش شد تا این سلول به بهره برداری برسد.

شهردار اهواز با بیان اینکه در این منطقه آتش سوزی و آلودگی زیست محیطی برای سکنه و شهر اهواز ایجاد شده که مورد رضایت مدیریت شهری نبود، تاکید کرد: باید با استفاده از فناوری و تکنولوژی های جدید در کشور و حتی فراتر از آن بتوانیم با اعتبارات لازم به صورت مکانیزه شرایطی را فراهم آوریم که سلامت شهروندان و محیط زیست به خطر نیفتد.

امینی عنوان کرد: رسالت اصلی شهر و شهرداری اهواز رسیدگی به موضوعات زیست محیطی بوده و از درجه اهمیتی بالایی برخوردار است

وی افزود: اولین ضرورت محیط زیست زندگی سالم برای شهروندان است که در راس سیاست های شورای شهر و مدیریت شهری مطرح است.

شهردار اهواز با اشاره به حمایت های شورای شهر و اعتباراتی که از طریق تسهیلات بانکی و مشارکت بخش خصوصی که در آینده نزدیک فراهم می شود، گفت: معضل زیست محیطی شهر اهواز به زودی رفع می شود و شاهد زیبایی های بیشتر در شهر و پاکسازی آن از هرگونه زباله خواهیم بود.

امینی بیان کرد: در رابطه با نخاله ها نیز در صدد سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی هستیم و چنانچه استقبالی صورت نگرفت و ناچار به سرمایه گذاری باشیم این امر حتما باید انجام شود تا مشکل نخاله ها نیز به سرانجام برسد و شهری تمیز و آباد در شان مردم داشته باشیم.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of