جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ Friday 17 May 2024

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در بازدید از غرفه شهرداری اهواز:

آماده همکاری با شهرداری اهواز هستیم

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با حضور در غرفه شهرداری اهواز اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی نگاه ویژه‌ای به استان خوزستان در سطح کلان کشور مخصوصا از طرف ریاست محترم جمهوری اعمال شده است.

در جریان آیین گشایش نمایشگاه هفته دولت که شامگاه یکشنبه ۶ شهریور برگزار شد، استاندار خوزستان به همراه معاون سیاسی و اجتماعی معاون مالی اقتصادی و معاون عمرانی و هماهنگی استانداری خوزستان از غرفه ی شهرداری اهواز دیدن کرده و از نزدیک در جریان اهم اقدامات و عملکرد این سازمان قرار گرفتند.

در این بازدید عبدالرضا سیفی معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با حضور در غرفه شهرداری اهواز اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی نگاه ویژه‌ای به استان خوزستان در سطح کلان کشور مخصوصا از طرف ریاست محترم جمهوری اعمال شده است.

وی افزود: به مناسبت هفته دولت نمایشگاهی برگزار شده است که در پی آن بخشی از تلاش هایی که دولت انجام داده را به استحضار مردم خواهیم رساند.

سیفی بیان کرد: موضوعات مهم پیرو بحث فاضلاب، طرح آبرسانی غدیر، حل مشکل کشت و صنعت هفت تپه، افزایش اشتغال زایی و ساخت مسکن در استان از مواردی هستند که دولت به صورت جدی در حال پیگیری آنها است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: در این نمایشگاه، غرفه های برپا شده بخشی از خدمات انجام شده شان را به اطلاع مردم می رسانند.

وی گفت: در کلانشهر اهواز بعنوان مرکز استان اقدامات خوبی از سوی شهرداری اهواز در حال انجام است و استانداری به عنوان نهاد اصلی متولی دولت در استان آمادگی این را دارد که همکاری کاملی را با مجموعه شهرداری و شورای شهر داشته باشد تا انشالله این کلانشهر یک نمای مناسبی را به خود بگیرد و کاستی ها و مشکلات موجود هرچه زودتر برطرف شوند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of