سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ Tuesday 19 March 2024

مسیر جاده علی آباد به اهواز به بهره برداری رسید

جاده علی آباد اهواز صبح امروز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه با حضور شهردار اهواز، مدیران مناطق هشتگانه ،و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز به بهره برداری رسید.

در این آیین نوشادی شهردار اهواز ضمن اشاره به حادثه‌خیز بودن مسیر ورودی علی آباد گفت: متاسفانه از ۱۳۵ محله ای که در کلان شهر اهواز وجود دارد ۵۰محله کم برخوردار است که یکی از این محله های کم برخوردار کوی علی آباد است .

وی افزود: غیر استاندارد بودن جاده و همچنین دسترسی به جاده مناسب یکی از مهمترین خواسته‌های اهالی علی آباد بود که خوشبختانه امروز این امر محقق شد.

نوشادی در ادامه تصریح کرد : باتوجه به تاسیسات نفتی کارایمن سازی و جابجایی پایه های برق در حال انجام است و با توجه به اهمیت موضوع پرداخت هزینه‌ها تا سقف مالی تعهد شده همچنین بر عهده شهرداری است .

شهردار اهواز در پایان طول این پروژه را ۱۶۰۰ متر که شامل جدول گذاری، پیاده رو سازی به عرض ۳ متر و احداث بلوار وسط در طول جاده است دانست و افزود: امیدواریم در شورای ششم شهرداری اهواز برای رفع مشکلات در این محلات کم برخوردار قدم‌های مثبتی برداشته و از آلام و مشکلات مردم بکاهد. وی میزان اعتبار این پروژه راحدود ۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of