سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ Tuesday 19 March 2024

تقدیر فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) از مدیر و‌ کارکنان مخابرات منطقه خوزستان

طی جلسه ای، تقدیر و تشکر فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با حضور مدیر فاوا سپاه و تنی چند از فرماندهان سپاه و بسیج از مدیر و کارکنان مخابرات منطقه خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان طی جلسه ای با حضور سرهنگ طیبی مدیر فاوا و تنی چند از فرماندهان سپاه و بسیج، با اهدای لوحی از سوی سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) از مدیر و کارکنان مخابرات منطقه خوزستان تشکر و قدردانی شد.
فرمانده فاوا سپاه حضرت ولیعصر (عج) در مراسم تجلیل از مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) نگاه عمیقی نسبت به دین اسلام داشتند و در آن هوشیاری، بیداری و دشمن شناسی را از خصایص و ویژگی های یک انسان مسلمان می دانست، اظهار کرد؛ مجموعه مخابرات منطقه خوزستان نیز با اندیشه و تفکر بسیجی و ارائه به وظایف خود جامه عمل پوشانیده است و این مجموعه در قالب یک تیم منسجم با برنامه ریزی دقیق و فعالیت های جهادگونه توانسته است در تحقق اهداف سازمانی و مسئولیت های اجتماعی خود موفق عمل کند.

فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این مراسم نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور فرماندهان فاوا سپاه و بسیج و تفقد سردار شاهوار پور فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اظهار داشت؛ خوشبختانه همکاران مخابرات منطقه خوزستان با تأسی گرفتن از روحیه دریادلان و بسیجیان مخلص اسلام و نهادینه شدن این فرهنگ ناب، موجب شده است علیرغم شرایط سخت اقتصادی و فشارهای تحریم نسبت به افزایش حجم انجام پروژه ها موفق عمل کنند و در ارائه خدمات مناسب و به روز پیشرو باشند که این مهم نشأت گرفته از حس تعلق سازمانی و روحیه بسیجی بودن آنهاست.

گفتنی است؛
در قسمتی از لوح تقدیر سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان آمده است؛
مدیر مخابرات منطقه خوزستان
سلام علیکم
با احترام ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر به جنابعالی و مجموعه مخابرات استان خوزستان، بدینوسیله از همکاری و پشتیبانی های جنابعالی، مدیران و پرسنل زیر مجموعه که با معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات این سپاه جهت پیشبرد اهداف و مأموریت های بسیج و سپاه تعامل سازنده و همکاری بسیار ارزنده داشته اید تقدیر و تشکر به عمل می آید.
امید است با استعانت از خداوند متعال همواره در مسیر تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت به مردم موفق و مؤید باشید.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of