جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ Friday 19 April 2024

شهردار اهواز در بازدید از پارک مالیات:

اولویت رضایتمندی شهروندان و تکمیل پروژه ها در زمان تعیین شده است

شهرداراهواز گفت: رسیدگی و بهسازی پارک ها و بوستان ها یکی از وظایف شهرداری برای رفاه و آسایش شهروندان است و علاوه بر تغییر چهره شهر می تواند آرامش روحی و روانی را برای شهروندان به همراه آورد.

صبح امروز ابراهیم نوشادی شهردار اهواز از مسیر جاده ساحلی به سمت پارک مالیات در منطقه چهار بازدید کرد و در جریان روند عملیات احیای این مسیر و پارک قرار گرفت.

ابراهیم نوشادی در جریان این بازدید گفت : پس از بازدید و بررسی پارک ربیع در منطقه یک و احیای این پارک که مدتها بود به آن رسیدگی نشده بود، هم اکنون پارک مالیات و مسیر جاده ساحلی در منطقه چهار را در دستور کار احیا و رسیدگی قرار دادیم که امیدوارم با فعالیت مستمر در سریعترین زمان ممکن جهت استفاده شهروندان مهیا گردد.

شهرداراهواز ضمن بازدید از بوستان هنر و المان های بوستان نیز گفت: رسیدگی و بهسازی پارک ها و بوستان ها یکی از وظایف شهرداری برای رفاه و آسایش شهروندان است و علاوه بر تغییر چهره شهر می تواند آرامش روحی و روانی را برای شهروندان به همراه آورد.

شهردار اهواز در حاشیه این بازدید در خصوص اهمیت تسریع در روند اجرای پروژه ها به منظور تامین رفاه حال شهروندان افزود: تلاش مجموعه شهرداری بر این است تا با اندیشیدن تمهیدات و برنامه ریزی مناسب در حوزه های عمرانی و تاسیساتی و همچنین نظارتی مستمر و دقیق تر بر روند اجرای پروژه های عمرانی – زیباسازی ، ضمن رعایت اصول و استاندارهای لازم ، رضایتمندی شهروندان را بیش از پیش محقق سازد و پروژه ها را در اسرع وقت و در زمان تعیین شده به بهره برداری برساند.

گفتنی است دراین بازدید که مدیران عامل سازمان پارکها و فضای سبز و سازمان خدمات موتوری حضور داشتند، شهردار اهواز پس ازبازدید ازپارک مالیات و حریم جاده ساحلی وهمچنین ایستگاه پمپ آب خام پارک قوری تا میدان شقایق به مدیران جهت پاکسازی و توسعه فضای سبز و المان شهری، تکمیل پیاده رو حریم جاده ازپارک قوری تا پارک مالیات دستور داد و بر پیشرفت چشمگیر پروژه در بازدید بعدی تاکید کرد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of