پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

معاون اقتصادی استانداری خوزستان عنوان کرد

تمدید مهلت ثبت‌نام دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان اردیبهشت‌

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید شده است و اصناف در خوزستان باید در اسرع وقت برای ثبت نام و دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

سید نورالله حسن‌زاده در نشست بررسی پیامدهای اقتصادی شیوع کرونا که امروز (۲۳ فروردین‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: برخی از اصناف و کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا در خوزستان با توجه به مسائلی که برای آن‌ها در پی شیوع کرونا به وجود آمده است، برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در دور اول، پرداخت بسیار کمی به این اصناف متقاضی دریافت تسهیلات کرونایی در خوزستان انجام شد اما امکانی فراهم شده است تا کسب و کارها و مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ بتوانند مجددا از این تسهیلات بهره‌مند شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: بر اساس تصمیماتی که در معاونت اقتصادی کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شده است، مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید شده است و اصناف در خوزستان باید در اسرع وقت برای ثبت نام و دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

حسن‌زاده افزود: برخی از اصناف در سامانه مورد نظر ثبت نام کرده‌اند و برخی به دلیل اشکالات سامانه نتوانسته‌اند در آن ثبت نام کنند. جلسات هماهنگی برگزار می‌شود تا این مشکلات رفع شوند و اصناف بتوانند نسبت به ثبت نام برای دریافت تسهیلات کرونایی اقدام کنند.

وی افزود: اصناف و واحدهای آسیب‌دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات کرونایی باید اقدام به ثبت نام کنند. بر اساس آنچه مصوب شده است، به ازای هر نفر اشتغال در یک واحد صنفی، ۱۲ میلیون تومان تسهیلات اختصاص داده خواهد شد و برای دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه آن نیز سه ماه تنفس داده می‌شود.

حسن‌زاده خاطرنشان‌کرد: واحدها و اصنافی که از کرونا آسیب دیده‌اند و با مشکلاتی در این زمینه مواجه هستند باید در اسرع وقت در سامانه ثبت نام کنند تا بتوانیم آن‌ها را به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی کنیم.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of