جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ Friday 29 March 2024

در نشست بررسی پیامدهای اقتصادی شیوع کرونا عنوان شد

جابه‌جایی دستفروشان اهواز در هفته آینده

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: ساماندهی دستفروشان شهر اهواز در شرایط شیوع کرونا به شورای تامین اهواز واگذار شده است و این شورا نیز تشکیل شده است و تصمیمات خوبی در این خصوص اتخاذ کرده است.

ولی‌الله حیاتی در نشست بررسی پیامدهای اقتصادی شیوع کرونا که امروز (۲۳ فروردین‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: با حضور معاونت امنیتی و انتظامی، شهرداری، نیروی انتظامی، دادستانی و فرمانداری اهواز در جلسه‌ای که در قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان برگزار شد، مباحث مربوط به ساماندهی دستفروشان با توجه به شرایط شیوع کرونا بررسی شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان مبحث ساماندهی دستفروشان شهر اهواز در شرایط شیوع کرونا به شورای تامین اهواز واگذار شده است و این شورا نیز تشکیل شده است و تصمیمات خوبی در این خصوص اتخاذ کرده است.

جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز نیز در ادامه این نشست در خصوص بحث ساماندهی دستفروشان اهواز گفت: جلسه شورای تامین اهواز برای ساماندهی دستفروشان با حضور شهرداری اهواز و اصناف برگزار شد و بنا است که در روز چهارشنبه طرح مورد نظر توسط کمیسیون امنیتی اهواز بررسی و در روز یکشنبه هفته آینده اجرایی شود.

فرماندار اهواز گفت: محلی برای جابه‌جا کردن دستفروشان مد نظر است. تصمیمات خوبی برای ساماندهی دستفروشان در اهواز اتخاذ شده که از روز یکشنبه هفته آینده اجرایی خواهد شد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of