سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Tuesday 30 April 2024

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

ظرفیت ICU سه بیمارستان بزرگ اهواز تکمیل شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تکمیل ظرفیت تخت‌های ویژه سه بیمارستان بزرگ در منطقه اهواز خبر داد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با اشاره به اینکه روز دوشنبه، کرونا در سطح کشور رکورد زد و رکورد شناسایی بیماران در کشور رقم خورد، اظهار کرد: روز یکشنبه (۱۳ مهرماه) نیز برای اولین بار ۱۰۴ نفر در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند در حالی که تا قبل از آن موارد بستری روزانه، ۶۰ تا ۸۰ نفر بود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بار مراجعه به بیمارستان‌ها زیاد شده است. در حال حاضر یک‌سوم تخت‌های عادی بیمارستان رازی اهواز ظرفیت پذیرش دارند اما به دلیل اینکه بیماران بدحال به بیمارستان مراجعه می‌کنند و به تخت‌های مراقبت‌های ویژه نیاز دارند، تخت‌های ویژه سه بیمارستان رازی، گلستان و سینا تکمیل شده است و به بیمارستان امیرالمومنین(ع) و فاطمه زهرا(س) اعلام کرده‌ایم بیماران را پذیرش کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ملتمسانه از مردم خواهش می‌کنیم بیشتر رعایت کنند. بیشترین موارد مراجعه به بیمارستان‌ها افرادی هستند که در دورهمی‌های خانوادگی مبتلا شده‌اند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: متاسفانه ترس مردم از بیماری کم شده و برای آن‌ها عادی شده است. در اسفندماه و فروردین‌ماه مردم به دید و بازدید نمی‌رفتند، اما اکنون اینگونه نیست.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of