شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 20 April 2024

با توجه به محدودیتهای کرونایی و دستورالعملها ؛

رانندگان تاکسی های اینترنتی با جرایم میلیونی مواجه شده اند

بعضی از این رانندگان در یک شب توسط چند دوربین در سطح شهر جریمه شده و پس از دریافت استعلام خلافی خودرو با مبالغ میلیونی جریمه مواجه شده اند، در حالی که پیامکی مبنی بر جریمه به رانندگان ارسال نشده است.

بیش از یکسال از شیوع بیماری کرونا می گذرد و صدمات زیادی به سلامت و اقتصاد مردم وارد شد، این درحالی است که هنوز مردم نتوانسته خود را با شرایط وفق داده و از تعدد مشکلات کلافه شده اند.
در یک ماه اخیر با شدت گرفتن محدودیتهای کرونایی و منع تردد خودروها ، مشکلات مردم دو چندان شده و آنها را دچار سرگردانی نموده است، با کاهش وقت اداری در این شرایط، شاهد تجمع ارباب رجوع در سازمانها ، ادارات و بانکها بودیم، از طرف دیگر حضور یک سوم نیروها اداری در شهرهای قرمز و نارنجی مزید بر علت شده است.
در محدودیت های اخیر ، در ساعات منع تردد خودروها اعلام شد که شهروندان می توانند از تاکسی های اینترنتی استفاده کنند و این خودرو ها شامل جرایم ساعات منع تردد نمی شوند.
پایگاه خبری رکن ۴ برای اطمینان از این موضوع با چند راننده تاکسی های اینترنتی مصاحبه نمود و همه رانندگانی که در این ساعتها تردد کرده اند جریمه شده و از این موضوع ناراضی هستند، بعضی از این رانندگان در یک شب توسط چند دوربین در سطح شهر جریمه شده و پس از دریافت استعلام خلافی خودرو با مبالغ میلیونی جریمه مواجه شده اند، در حالی که پیامکی مبنی بر جریمه به رانندگان ارسال نگردیده است.
تعدادی از رانندگان برای پیگیری موضوع با پشتیبانی مراکز خود تماس گرفته اند و به آنها اعلام شده که تا ۷۲ ساعت این مشکل حل می شود، اما با گذشت چندین روز هنوز بلاتکلیف مانده و با گذشت زمان این مبالغ دو برابر می شود .
اکثر این رانندگان گفتند که بعد ساعت منع تردد دیگر کار نمی کنند و از جرایم خود نگران هستند، از سوی دیگر ترافیک در انتهای ساعت تردد مزید بر علت شده است.
عدم هماهنگی بین بخشی و صدور مجوز های لازم توسط شرکتهای مربوطه موجب نگرانی این قشر زحمتکش شده و هزینه زیادی را به رانندگان تحمیل کرده است، در این شرایط سخت اقتصادی باید تدبیری اندیشید و لازم است مسئولان مربوطه راهکاری در جهت رفع جرایم این خوروها پیدا کنند تا رانندگان بتوانند به راحتی به همشهریان خدمات دهند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of