یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ Sunday 19 May 2024

فرمانده کل سپاه کشور:

خسارت‌های قابل‌توجهی به مردم خوزستان وارد شده است

فرمانده کل سپاه کشور گفت: با توجه به بازدیدهایی که انجام شد، متوجه شدیم که خسارت‌های قابل‌توجهی به مردم خوزستان وارد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی در خصوص سفر به استان خوزستان بیان کرد: هدف اصلی از سفر به این استان بازدید از مشکلاتی است که بر اثر بارش شدید باران در روزهای اخیر در شهرهای اهواز و ماهشهر و بندر امام و سایر شهرها که رخ داده است.

وی هدف دیگر از این سفر را گفت‌وگو با مردم و دیدن مشکلات آنها از نزدیک دانست و افزود: با توجه به بازدیدهایی که در این زمینه انجام شد، متوجه شدیم که خسارت‌های قابل‌توجهی به مردم خوزستان وارد شده است.

سلامی بیان کرد: با مشارکت سپاه ولی‌عصر استان خوزستان که اقداماتی را در روزهای اخیر داشته و در آینده خواهد داشت و همچنین با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا وسایلی را برای انتقال آب‌های سطحی در صورتی که گرفتاری مجدد اتفاق بیفتد، تعیین شد.

وی افزود: مقرر شده که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا منازل آسیب‌دیده مردم را تعمیر کند و لوازم‌خانگی مردمی را که بر اثر این حادثه دچار آسیب شدند، جایگزین کند.

سلامی با بیان اینکه از پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در خوزستان بازدید شد، تصریح کرد: این قرارگاه پروژه‌های مهمی را در دستور کار خود قرار دارد از جمله تقاطع غیر هم‌سطح در میدان شهید چمران اهواز است که یکی از پروژه‌های مهم شهری در سطح کشور به شمار می‌رود که گره‌های ترافیک شهر اهواز را باز خواهد کرد.

وی گفت: پروژه ان جی اس که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا نیز برای جمع آوری گازهای مضر و تا حدود سمی و تبدیل آنها به فرآورده‌های ارزشمند است، از دیگر پروژه‌های مهم این قرارگاه است و با توجه به اینکه این پروژه‌ها با سرعت و با کیفیت قابل قبولی در حال پیشرفت هست، امید می‌رود که در موعد مقرر شده، بتوان از آنها بهره‌برداری کرد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of