جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ Friday 29 March 2024

فرماندار اندیمشک:

محور قدیم اندیمشک پل زال بازگشایی شد

فرماندار اندیمشک با اشاره به بازگشایی مسیر قدیم محور اندیمشک به پل زال، گفت: شهروندان، کشاورزان و دامپروران از توقف در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از دریافت گزارش ریزش کوه در محور قدیم اندیمشک به پل زال در محدوده گور حسنعلی، گروه‌های ویژه راهداری و امدادی برای پاک‌سازی محدوده ریزش کوه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای اعزامی راهداری در مدت زمان ۴۵ دقیقه محدوده ریزش کوه در منطقه گور حسنعلی بازگشایی شد، افزود: با توجه به حجم بارش آسمانی، رانندگان وسایل نقلیه در تردد مسیرهای بخش الوار گرمسیری، تذکرات و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه باران از شامگاه روز گذشته در اندیمشک آغاز شده است و سدهای دز و کرخه شرایط را مدیریت کنند، دستگاه‌های اجرایی اندیمشک آماده مهار شرایط سیلاب احتمالی هستند و این دستگاه نسبت به برقراری کشیک شبانه اقدام‌های لازم را انجام دهند.

جهانگیری تصریح کرد: کشاورزان، دامپروران و شهروندان به توصیه‌های ستاد بحران اندیمشک توجه و از تردد از مسیل‌ها و نزدیکی به رودخانه‌ها خودداری کنند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of