جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ Friday 26 April 2024

رئیس حوزه هنری خوزستان منصوب شد

رئیس حوزه هنری کشور با صدور حکمی رئیس جدید حوزه هنری خوزستان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با صدور حکمی توسط «محمدمهدی دادمان» رئیس حوزه هنری کشور، «محمد شهباز گهروئی» به عنوان رئیس جدید حوزه هنری خوزستان منصوب شد؛ در این حکم آمده است: «خوزستان از دیرباز همچون کوکبی درخشان بر سپهر ایران زمین خوش درخشیده است؛ سرزمین تمدن و تدین، قدمگاه انبیا و اولیای الهی، اقلیم رنگین کمانیِ اقوام ایرانی، مهد و موطن علمای ربّانی و ادبای حماسه ساز و بالاخره خطه ی مبارک معراج شهیدان نهضت روح الله (قدس الله سره الزکیه)، ارضِ مقدسی که دیروز و هنوز و همیشه مَفخَر آزادگان بوده و خواهد بود».

در ادامه این حکم آمده است: «از آن رو که خدمت به این معدن فرهنگ و دانش و تعهد فوزی است عظیم، به پیشنهاد معاون محترم راهبری استان‌ها، جناب عالی را که از رویش‌های جوان انقلاب اسلامی هستید، به «ریاست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان خوزستان» منصوب می نمایم».

در این حکم عنوان شده است: «شکرِ نعمت خدمت به این خاک شِکَرخیز، همتی جهادی و قیامی بی‌قعود می‌طلبد. امید است فرصت خدمت را پاس دارید و با تکیه بر تجربیات ارزنده و سوابق ارزشمند خود، برای این استان و اهالی انقلابی و جان بر کف آن در عرصه‌ی «فرهنگ و هنرِ انقلابی»، منشأ خدمات ماندگار باشید».

در پایان این حکم آمده است: «از شما انتظار می‌رود در دوره مسئولیت خود، ذیل سیاست‌های کلان حوزه هنری بر تنظیم و اجرای سند راهبردی حوزه هنری استان همت گمارید، به شناسایی و پرورش نسل مستعد و نوخاسته هنر انقلاب اسلامی در استان اقدام کنید، شبکه ای منسجم و کارآمد از هنرمندان مؤمن و انقلابی استان را در مجموعه حوزه هنری استان به عنوان مرکز رشد هنر انقلابی سامان دهید، به معرفی قله‌های هنر انقلابی استان در تراز ملی و بین المللی همت گمارید، ظرفیت ارتباط مستمر و مؤثر را با هیأت اندیشه ورز حوزه هنری استان، نهادها، تشکّل ها و اعضای جبهه فکری و فرهنگی وسعت دایره نفوذ و تأثیر هنر انقلاب اسلامی در جغرافیای فرهنگی استان بیفزایید».

به گزارش مهر، مدیریت مرکز آفرینش‌های هنری بسیج خوزستان، مدیر انجمن تخصصی طراحان انقلابی خوزستان، معاون فرهنگی هنری بسیج دانشجویی خوزستان، مشاور هنری و رسانه‌ای مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، معاون راهبردی اندیشکده سبک زندگی ایرانی اسلامی و عضو کارگروه هنر و رسانه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوزستان از جمله سوابق گهروئی به شمار می‌رود.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of