پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

جواد نکونام:

لیگ برای بازیکنان ما فرسایشی شده است

دیدار دو تیم فولاد خوزستان و گل‌ گهر سیرجان در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد در پایان بازی تیمش برابر گل گهر که با تساوی بدون گل به پایان رسید گفت: ابتدا به خاطر تقدیری که از من توسط باشگاه گل گهر شد، تشکر و قدردانی می کنم. جای این مسائل در فوتبال ما خالی است. گل گهر نشان داد می تواند باشگاه بزرگی باشد و در فوتبال ایران بزرگی کند. امیدوارم این کار که البته برخی باشگاه های دیگر هم انجام می دهند الگویی در فوتبال ما شده و فرهنگش جا بیفتد و بتوانیم میهمان نواز خوبی باشیم.
سرمربی فولاد ادامه داد: گل گهر با اینکه اولین سالش را در لیگ برتر تجربه می کند نشان داد که اهداف بزرگی دارد. این کارها واقعا با ارزش است و من بسیار خوشحال هستم. از صمیم قلب از مدیرعامل باشگاه و کارخانه و همه آن هایی که این کار را کردند تشکر می کنم.
نکونام در بخش بعدی صحبت هایش درباره بازی گفت: به هر حال الان دیگر همه تیم ها شناخت خوبی از هم دارند. می دانستیم گل گهر برای سقوط نکردن بازی می کند و حساسیت های جدولی برای ما و این تیم روی بازی تاثیر گذاشته بود و بازیکنان کمی دچار استرس بودند.
وی افزود: وقتی بازی مستقیم انجام می شود شرایط سخت می شود. در این بازی ها هر تیمی که از تک موقعیت ها استفاده کند برنده می شود. ما اگر در ضربات ایستگاهی دقت می کردیم می توانستیم برنده بازی شویم. گل گهر هم تیم واقعا پرمهره ای است، بچه های ما واقعا در این بازی خیلی زحمت کشیدند. ما در این هفته ها به خاطر بازی های عقب افتاده ای که داشتیم هر سه چهار روز یک بار بازی می کنیم و از این شهر به آن شهر در سفر هستیم. این آخر فصل واقعا شرایط سخت و فرسایشی برای بازیکنان ما شده است. مجبور هستیم هر سه چهار روز یک بار بازی کنیم. باید زحمت بکشیم و تلاش کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.
جواد نکونام در پایان با تقدیر از قضاوت پیام حیدری داور مسابقه گفت: آقای حیدری خیلی خوب قضاوت کرد و بازی را کاملا در کنترل خودش داشت. دیدید که در طول بازی هم کسی اعتراض خاصی نداشت. به آقای حیدری و تیم داوری خسته نباشید می گویم.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of