شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 20 April 2024

معاون سپاه ولیعصر:

مشکلات مناطق محروم خوزستان با مدیریت جهادی قابل حل است

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان مدیریت جهادی و انقلابی را گره‌گشای مشکلات و معضلات استان خوزستان برشمرد و گفت:تعامل مجموعه دولت در استان با سپاه پاسداران در طرح‌های محرومیت‌زدایی نشان از عزم جدی نظام برای ریشه کنی معضلات مناطق محروم دارد.

سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا محرومیت‌زدایی را یکی از اولویت های سپاه برشمرد و گفت: گروه های جهادی سپاه همواره در راستای محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان در کنار مردم هستند و سپاه هیچگاه خود را از بدنه مردم جدا ندانسته است .

وی همچنین درخصوص بازدید از منطقه محروم منبع آب اهواز به همراه مدیرعامل فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: منبع آب یکی از مناطق پرخطر شهرستان اهواز به شمار می رود که برخی از منازل این منطقه دیگر قابلیت سکونت ندارند و ضمانتی برای جان شهروندان نیست؛ همین امر باعث شد با هماهنگی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان از تعدادی از این منازل فرسوده و پرخطر بازدید و مشکلات خانوارها را بررسی کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج)خوزستان گفت: در برخی از این خانه ها خانواده هایی با ۶ فرزند کوچک و بزرگ زندگی می کنند که هر لحظه جان آنها در خطر است.

وی تصریح کرد: برخی دیگر از این خانواده ها دارای بیماران خاص هستند که علاوه بر بحث معیشت، مشکل بیماری نیز مزید بر علت شده و شرایط سختی را برای آن ها ایجاد کرده است .

سرهنگ حاجتی با اشاره به مساعدت صورت گرفته از سوی شرکت فولاد خوزستان به یک خانواده نیازمند و محروم ساکن در منطقه پردیس اهواز بیان داشت:به همت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ضمن اهدای هدایای نقدی و غیر نقدی به خانواده های نیازمند در زمینه اشتغال جوانان و فرزندان آنها نیز اقداماتی انجام شد.

وی بیان کرد : پیش از این نیز شرکت فولاد خوزستان بیش از ۵۰ زن بد سرپرست و بی سرپرست را که بعضاً دارای کودک بیمار خاص و سرطانی بودند، تحت پوشش قرار داد و برای آنها اشتغال ایجاد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج)خوزستان گفت:مدیران انقلابی و جهادی در شرایط کنونی می‌توانند بخش عمده‌ای از مشکلات و معضلات مناطق محروم را برطرف کنند و کشور ما به شدت نیازمند چنین مدیرانی است.

وی اظهار داشت : شرکت فولاد خوزستان همچنین در مناطق غیزانیه ،ملاشیه و کارون نیز کمک های فراوانی داشته و در زمینه اهدای کمکهای معیشتی، رفع‌مشکلات ناشی از بیماری و همچنین اشتغال جوانان در کنار سپاه گام های موثری برداشته است.

سرهنگ پاسدار حاجتی همچنین ضمن قدردانی از استاندار خوزستان بابت تعامل با مجموعه سپاه استان گفت: استاندار خوزستان تعامل خوبی با سپاه در موضوع محرومیت زدایی دارد و این نشان دهنده روحیه جهادی و انقلابی این استاندار جوان است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of