شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 20 April 2024

شهردار اهواز:

قرارداد قطار شهری اهواز با شرکت کیسون فسخ شد

شهردار اهواز در یاداشتی، از فسخ قرارداد شرکت کیسون پیمانکار متروی اهواز خبر داد.

به گزارش سایت شهرداری اهواز، بهمن ماه سال ٨۵ عملیات اجرایی پروژه متروی اهواز آغاز شد که پس از گذشت ۱۴ سال فراز و نشیب پیشرفت فیزکی کمتر از ۳۰ درصد را داشته است.

شاعری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به جلسه‌ای که در خصوص تعیین تکلیف قرارداد پیمانکار مترو اهواز برگزار شده بود، نوشت: “قصه پر غصه مترو اهواز به اوج خود رسیده است. روز گذشته جلسه مفصل و پرتنشی در تهران و در محل سازمان شهرداری‌های کل کشور و با حضور نمایندگان وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه، شورای عالی فنی کشور، نماینده دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر عبیات معاون عمرانی استانداری خوزستان، انصاری رئیس هیات مدیره کیسون و وکلایش، شرکت مشاوره پروژه و من و همکارانم و تعدادی از اعضای شورای شهر اهواز برگزار شد.

در این یادداشت آمده است: هیچ تفاهمی در این گ جلسه طولانی و پرهیاهو مثل تمام ۱۵ سال گذشته، صورت نگرفت! مالک کیسون در این جلسه خطاب به من گفت “حرف‌های تو را نمی‌فهمم! تو می‌خواهی اصطلاحا ما از این پروژه طلاق بگیریم و من صریح بگویم ما طلاق نمی‌گیریم!”
خطاب به شما شهروندان می‌گویم: تنها میثاق من به عنوان شهردار اهواز با شما مردم، مهربانی است که در میان‌تان متولد شده و رشد کرده‌ام و ما در خصوص حقوق حقه شما با احدی مماشات نخواهیم کرد و تسلیم هیچ فشار و ارعابی نخواهم شد. از اولین روز حضورم تاکید کردم که این زخم کهنه باید تعیین تکلیف شود.
حالا و پس از بررسی همه جوانب امر و مشورت با صاحب‌نظران، تصمیم نهایی ما در خصوص این پروژه اتخاذ شده است و به امید خدا طی چند روز آتی در حضور اصحاب رسانه رسما آن را اعلام و ابلاغ خواهم کرد. تصمیمی که شاید مهم‌ترین تصمیم دوران مدیریتی من باشد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of