چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ Wednesday 17 April 2024

استاندار خوزستان:

امتحانات پایه نهم غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود

استاندار خوزستان گفت:برگزاری امتحانات پایانی سال تحصیلی پایه نهم در استان خوزستان به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شودـ

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان اظهار داشت: برای اینکه یک وحدت رویه در امتحانات پایه نهم ایجاد شود‌، دانش آموزان پایه نهم امتحانات پایانی را غیر حضوری و به صورت مجازی خواهند داد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه آموزش و پرورش می‌تواند نمرات نوبت اول دانش آموزان پایه نهم را در نمرات آزمون مجازی تاثیر دهد افزود: پیش از این مقرر شده بوده که امتحانات پایانی سال تحصیلی جاری، پایه نهم و دوازدهم در کل کشور به صورت حضوری برگزار شود.

وی گفت: به علت افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان، جهت جلوگیری از شیوع بیشتر آن، دانش آموزان پایه نهم خوزستان، امتحانات خود را غیرحضوری خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تاکنون ۱۴۶۴۷ نفر در خوزستان به کرونا مبتلا شدند، و در حال حاضر ۷۸۸ بیمار در بیمارستان های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، ۱۳۲۹۴ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

همچنین فوت شدگان ناشی از کرونا به ۵۶۵ نفر است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of