شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 20 April 2024

آب و برق باغ‌ویلاهای متخلف دزفول سه ماه قطع می‌شود

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: باغ‌ویلاهای متخلفی که در آنها جشن و میهمانی برگزار می‌شود پلمب و آب و برق آنها برای سه ماه قطع می‌شود.

امید بن عباس روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: باغ‌ویلاهای دزفول شبانه توسط میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، بسیج، بهداشت و دادستانی رصد می‌شوند.
وی با بیان اینکه اکثر افرادی که اقدام به برگزاری جشن و میهمانی در باغ‌ویلاها می‌کنند غیربومی هستند، افزود: پرونده باغ‌ویلاهای متخلف به دستگاه قضایی ارجاع و ضمن پلمب، آب و برق آنها قطع می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان اشاره کرد و گفت: افزایش آمار نیازمند ریشه‌یابی علمی توسط دانشگاه علوم پزشکی است.
وی افزود: براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرا و بانک‌ها، ادارات و اصناف غیرضروری از هفته پیش تعطیل شدند که این تعطیلی تا امروز ادامه دارد.
بن عباس با بیان اینکه همه کسب و کارهای ضروری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا ساعت ۲۲ اجازه فعالیت دارند، اظهارداشت: اصناف به صورت مستمر رصد و در صورت تخلف پلمب می‌شوند البته اغلب آنها همکاری لازم را داشته‌اند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با قدردانی از تلاش دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بالا بودن حجم نمونه‌های دانشگاه علوم پزشکی دزفول موجب بالارفتن تعداد مبتلایان در این شهرستان شده است.

وی افزود: طبق تعبیرهای ارائه شده، ویروس کرونا تا چند ماه یا چند سال وجود دارد لذا از مردم انتظار می‌رود یاد بگیرند با این ویروس زندگی کنند زیرا امکان تعطیلی فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی برای این مدت وجود ندارد.

دزفول بعد از اهواز بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را دارد.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ۲۴ ساعت گذشته، ۲ هزار و ۲۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و تعداد مجموع بیماران مبتلا به کرونا به ۱۲۲ هزار و ۴۹۲ نفر رسیده است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of