پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ Thursday 16 May 2024

سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

پویش «عبادت خانوادگی شب‌های قدر» در استان اجرا می شود

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تجمع، پویش «عبادت خانوادگی شب‌های قدر» در استان خوزستان اجرا می شود.

حجت الاسلام احسان فرد آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از آن جایی که شیوع بیماری کرونا تا شب‌های قدر ماه رمضان امسال ادامه پیدا کرده است؛ در بحث «ممنوعیت ایجاد تجمع‌ها» سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از دستگاه‌های تحت امر رهبر معظم انقلاب اسلامی و متولی امور مذهبی و دینی در کشور برنامه‌ریزی خود را برای برنامه‌های شب‌های قدر به سمت فضای مجازی آورده است و دو برنامه را به شکل ویژه دنبال می‌کند.

وی افزود: یکی از این برنامه‌های تدوین شده اجرای برنامه‌هایی است که به صورت زنده در شبکه‌های اجتماعی هیئت‌ها و مساجدی که در سال‌های گذشته اجرای برنامه‌های ویژه شب قدر را داشته‌اند.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری نسبت به اهمیت برگزاری مراسم‌های شب قدر تأکید داشتند پویشی را تحت عنوان «عبادت خانوادگی» در استان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود چرا که خانواده‌ها در مجالس دعا و مساجد نمی‌توانند شرکت کنند و از طرفی با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی نیاز به مجالس دعا در بین خانواده‌ها وجود دارد.

فرد آقایی تصریح کرد: امید است با تشکیل چنین محافلی در سطح خانواده‌ها از روزهای باقی‌مانده ماه رمضان و همچنین فضیلت‌های شب‌های قدر نهایت استفاده کنیم.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of