چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ Wednesday 1 May 2024

‌بندرماهشهر قرنطینه کامل شد

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در شهرستان بندرماهشهر تعطیل هستند‌.

به گزارش تسنیم از بندرماهشهر، محسن بیرانوند امروز در ستاد مقابله با کرونا بندرماهشهر اظهار داشت: باتوجه به وضعیت ویروس کرونا در بندر ماهشهر، تصمیم بر تعطیلی تمامی فعالیت‌های ادارات و مراکز دولتی و غیر دولتی در روز چهارشنبه ۲۴اردیبهشت ماه گرفته شد.

فرماندار بندرماهشهر افزود: این تعطیلی شامل همه فعالیت‌ها از جمله صنوف شده و به نوعی شهرستان می‌بایست در قرنطینه کامل قرار گرفته و محدودیت‌های تردد افراد نیز در سطح معابر تشدید یابد و با خاطیان توسط مراجع قضایی و عوامل انتظامی برخورد خواهد شد.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر در پایان بیان داشت: هدف از این تعطیلی، کنترل مجدد انتشار ویروس کرونا بوده، چراکه عده ای با سهل انگاری بر گسترش آن افزوده‌اند و مخاطراتی برای سایر شهروندان عزیز بوجود آورده اند و از سایر مردم نجیب شهرستان بندر ماه ماهشهر می‌خواهیم با همکاری خود و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به ویژه قرنطینه خانگی ، کادر پزشکی و درمانی را در کنترل و نابودی این ویروس همیاری کنند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of